همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Marketplace Builder Multi Vendor برای پرستاشاپ

با بهره گیری از ماژول Marketplace Builder Multi Vendor پرستاشاپ را با مراحل راه اندازی ساده به یک بازار واقعی (چند فروشندگی) تبدیل کنید، ماژول فروشگاه پرستاشاپ مارکت پلیس بیلدر به فروشندگان اجازه می دهد محصولات خود را برای فروش فهرست کنند و درصدی برای هر فروش یا حق عضویت به شما بپردازند.

مارکتپلیس بیلدر بهترین ماژول راه اندازی بازار پرستاشاپ (ماژول چند فروشنده) است که فروشگاه آنلاین شما را به یک بازار تبدیل می کند (مانند دیجی کالا و آمازون) تا چندین فروشنده بتوانند محصولات خود را در بازار شما فهرست کنند و در ازای آن می توانید برای هر سفارشی که دریافت می کنند، درصد کارمزد ثابت از آنها دریافت کنید. یا فروشندگان را ملزم به پرداخت حق عضویت (هزینه ماهانه، سالانه، یک بار و غیره) نمایید.

ماژول چند فروشنده پرستاشاپ به مشتریان این امکان را می دهد که در سایت شما فروشنده شوند تا محصولات خود را در وب سایت پرستاشاپ شما لیست کنند تا به مشتریان بالقوه بفروشند. این ماژول همه چیزهایی را که فروشندگان برای انجام تجارت خود به راحتی نیاز دارند، از فهرست محصولات گرفته تا انجام سفارش، مدیریت فاکتورها، کمیسیون و غیره را در یک محل برای شما فراهم می کند.

دانلود ماژول Marketplace Builder – Multi Vendor برای پرستاشاپ
مارکت پلیس بیلدر مولتی وندور افزونه ساخت فروشگاه چند فروشندگی در اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.7/5 از 9 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!