همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Rank Math Pro برای وردپرس

افزونه Rank Math Pro افزونه حرفه ای سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در وردپرس است. این افزونه کار اعمال تنظیمات سئو در وردپرس را بر اساس استاندارد های روز شناخته شده جهانی، به شکل چشمگیری آسان میکند. با استفاده از این افزونه میتوانید به آسانی تنظیمات مهم سئو را روی سایت خود اعمال کرده، وضعیت ایندکس شدن صفحات سایت خود را کنترل کنید و همچنین نحوه نمایش داده های ساخت یافته را سایتتان تنظیم نمایید.

ماژول ها و امکانات افزونه رنک مت پرو افزونه سئوی حرفه ای وردپرس

افزونه رنک مت پرو / رنک مث پرو برای وردپرس دارای پانزده مازول متنوع به صورت درون ساخت است. شما میتوانید این ماژول ها را بر اساس نیاز خود فعال کرده و تنظیم نمایید. این افزونه به شما اجازه میدهد که روی سایت خود آنالیز سئو انجام داده و بیش از 30 فاکتور شناخته شده مختلف را در سایت خود مورد سنجش قرار دهید. یکی از امکانات جالب این افزونه امکان درون ریزی داده ها و تنظیمات از افزونه های سئوی مطرح دیگر است. بنابراین شروع کار با رنک مث پرو حتی در سایت های از پیش ساخته و دارای محتوا نیز به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

افزونه Rank Math SEO Pro هم با ویرایشگر کلاسیک وردپرس و هم بلاک ادیتور گوتنبرگ به طور کامل سازگار است. بنابراین امکان استفاده از این افزونه برای هر دو گروه کاربران وردپرس، چه کسانی که هنوز از ویرایشگر قدیمی وردپرس استفاده میکنند و چه کسانی که ویرایشگر جدید وردپرس را ترجیح میدهند، فراهم خواهد بود. جالب است بدانید که این افزونه از انواع دیتا تایپ مختلف برای نمایش rich snippet ها و schema markup پشتیبانی میکند. علاوه بر این شما میتوانید از این افزونه جهت سنجش رتبه وبسایت خود برای کلمات کلیدی گوناگون نیز استفاده کنید.

آنالیز سئوی پیشرفته در افزونه seo by rank math

از دیگر ویژگی های این افزونه سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو و افزایش ترافیک سایت میتوان به مواردی همچون راه اندازی آسان، رابط کاربری ساده و تمیز، وجود ماژول آنالیز سئوی پیشرفته به صورت داخلی، پشتیبانی از یکپارچه سازی با گوگل آنالیتیکس، امکان دنبال کردن و بررسی رنک کلمات کلیدی و مقایسه با رقیبان، بررسی رنک و موقعیت پست ها در موتورهای جستجو، سیستم پیشرفته تولید اسکیما مارک آپ، امکان تولید نقشه سایت و سئوی محلی اشاره کرد.

ترجمه فارسی افزونه رنک مث پرو

در زیر تصاویری از بخش های مختلف این افزونه را با زبان فارسی مشاهده میکنید. برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر، روی تصویر بندانگشتی دلخواه کلیک کنید :

امتیاز: 4.7/5 از 100 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!