همین حالا به جمع 41977 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9409 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

قوانین و مقررات – توافقنامه

خرید و استفاده از کلیه ی خدمات و سرویس های این سایت به منزله ی پذیرش کامل کلیه ی قوانین درج شده در این صفحه میباشد. بنابراین سفارش و خرید هر نوع سرویس/محصول از این سایت به مفهوم پذیرش کامل کلیه ی موارد زیر از طرف شخص خریدار خواهد بود. مسترکد در کلیه ی موارد پایبند قوانین زیر بوده و سرویس های خود را تنها در چهارچوب این قوانین به کاربران ارائه میدهد و تحت هیچ عنوانی، خدماتی خارج از قوانین تعیین شده، به کاربران ارائه نخواهد کرد.

در طی بیان این قوانین، از شما با لفظ خریدار/مشتری/مشترک/کاربر یاد شده و از فروشنده با عنوان مسترکد یاد میشود.

  1. پس از خرید اشتراک، عودت وجه اشتراک به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی میسر نخواهد بود. (حتی در صورت عدم استفاده از اشتراک، اشتباه در خرید اشتراک، نیاز به تغییر پلن و یا هر مورد دیگر …) کاربر میتواند تا پایان زمان اشتراک، از امکانات این اشتراک استفاده کرده و در صورت عدم تمایل، در سررسید، نسبت به تمدید آن اقدام نکند. این شرایط در مورد شارژ و افزایش اعتبار حساب کاربری نیز صادق بوده و پس از اقدام به شارژ حساب کاربری، عودت وجه به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.
  2. ارتقا اشتراک از طریق پرداخت ما به تفاوت در هیچ شرایطی میسر نیست. در صورت نیاز به تغییر یا ارتقا اشتراک کاربر میبایست هزینه اشتراک جدید مورد نظر خود را به طور کامل پرداخت نماید. در این حالت زمان اشتراک جدید به اشتراک فعال کاربر افزوده خواهد شد و سطح دسترسی به اشتراک جدید تغییر خواهد یافت. کاربر موظف است که هنگام خرید با دقت اشتراک مورد نیاز خود را انتخاب نماید.
  3. در صورت نیاز به فاکتور، کاربر موظف است پیش از انجام هر نوع تراکنش در سایت، درخواست خود را در این رابطه به مجموعه مسترکد اعلام کند. در این حالت، اطلاعات هویتی لازم از طرف مسترکد از کاربر دریافت شده و در صورت عدم وجود مشکل،پس از صدور پیش فاکتور، روش پرداخت به کاربر اعلام خواهد شد و کاربر موظف است با استفاده از شیوه اعلامی اقدام به پرداخت هزینه صورتحساب نماید. بدیهی است در صورت عدم توجه به مراحل فوق، امکان صدور فاکتور برای خریدار میسر نخواهد بود.
  4. در هر مورد، اطلاعاتی که در رابطه با یک محصول در سایت درج میشوند، صرفا جهت اطلاع رسانی اجمالی به کاربر بوده و هیچ جنبه ی دیگری ندارند. کاربر میپذیرد که در هر مورد به اطلاعات توضیحی درج شده در صفحه ی محصول اکتفا نکند و اطلاعات صحیح و دقیق سرویس را ابتدا در سایت اصلی ارائه دهنده، به طور کامل بررسی کرده و در صورتی که امکانات محصول مورد نظر، به طور کامل با نیازهای وی تطابق داشت اقدام به خرید کند. بدیهی است که اطلاعات توضیحی درج شده در صفحات محصول در این سایت، ممکن است حاوی اشتباهات سهوی باشند و به همین جهت مسترکد هیچ نوع مسئولیتی را در قبال عدم تطابق کامل محصول خارجی با توضیحات درج شده در سایت نخواهد پذیرفت.
  5. برخی امکانات اعلام شده در برخی محصولات ممکن است منوط به دارا بودن نسخه لایسنس Extended محصول باشند. کاربر میپذیرد که مسترکد صرفا راوی امکانات محصول به نقل از طراح بوده و وظیفه ای در بررسی نوع لایسنس مورد نیاز محصول در نقل امکانات ندارد. وظیفه امکان سنجی محصول به طور کامل بر عهده کاربر خواهد بود. همچنین در عموم محصولات سایت، نسخه محصول، رگیولار میباشد مگر اینکه صراحتا حالت دیگری توسط مسترکد در این زمینه اعلام شود.
  6. هزینه ی پرداختی از طرف مشترک، فقط و فقط به منظور دریافت لینک دانلود سرویس مورد نظر بوده و شامل دریافت هیچ نوع خدمات دیگری نمیشود.
  7. برای دانلود برخی از محصولات ممکن است نیاز به سطح اشتراک خاصی داشته باشید. (این مسئله در صفحه ی محصول مورد نظر مشهود خواهد بود) مثلا دانلود برخی از محصولات تنها برای دارندگان اشتراک VIP Plus میسر است. کاربر میپذیرد که در تهیه اشتراک به این نکته توجه کامل نماید.
  8. اشتراک در مسترکد مارکت و دانلود فایل ها به هیچ عنوان به مفهوم خرید لایسنس یک افزونه/قالب یا هر نوع محصول دیگر نبوده و کاربران در صورت تمایل، جهت خرید لایسنس یک محصول، میبایست از طریق سایت رسمی ارائه دهنده ی محصول مورد نظر اقدام کنند. ارائه لایسنس یک محصول، در حیطه ی فعالیت و وظایف مرجع دانلود مسترکد مارکت قرار نگرفته و به سوالاتی که در این رابطه پرسیده شوند، پاسخی داده نخواهد شد. هدف اصلی از ارائه محصولات در این وبسایت، موارد آموزشی و گسترش آشنایی با کدنویسی و نحوه پیاده سازی اسکریپت ها برای افراد علاقه مند به برنامه نویسی است.
  9. دانلود محصولات سایت تنها در دوره فعال بودن اشتراک برای کاربر میسر بوده و پس از اتمام اشتراک در صورت تمایل به ادامه دانلود فایل های سایت و یا بهره گیری از آپدیت های محصولات، لازم است که کاربر نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نماید.
  10. مسترکد، طراح و توسعه دهنده ی هیچ یک از محصولات ارائه شده در سایت نیست و در قبال صحت کارکرد آنها هیچ نوع مسئولیتی را نمیپذیرد.
  11. مسئولیت حذف یا توقف فروش محصولات ارائه شده در این سایت، از سایت رسمی / توسط تولید کننده رسمی، بر عهده مسترکد نبوده و انجام هر نوع بررسی لازم احتمالی در این زمینه بر عهده کاربر خواهد بود.
  12. مسترکد مارکت فقط یک دانلود سنتر بوده و منابع را با لینک مستقیم و بصورت دسته‌بندی شده در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هزینه اشتراک دریافت شده صرفا بابت حجم ترافیک مصرف شده جهت آپلود فایل‌ها در سرور بوده و نگهداری محصولات در سرور های دانلود بوده و فایلی در این سایت تولید و بفروش نمی‌رسد. عملکرد این سایت مانند سایت های مستقیم کننده لینک است با امکاناتی بیشتر و تخصصی تر. از این رو سایت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای فایل‌ها ندارد.
  13. منابع قرار گرفته بدلیل عدم تست، ریپ و نال بودن شامل هیچ گونه پشتیبانی، ضمانت نصب درست، عملکرد صحیح و رفع اشکال نمی‌باشند.
  14. مسترکد ممکن است به همراه محصولات، برخی از متعلقات آنها را نیز جهت سادگی کار و کمک به کاربران، در اختیار آنها قرار دهد. اما کاربر میپذیرد که مسترکد هیچ نوع مسئولیت یا تضمینی در قبال ارائه این متعلقات به وی نداشته و در قرار دادن یا عدم قرار دادن آنها در پکیج های دانلودی کاملا صاحب اختیار است.
  15. مسترکد هیچ نوع وظیفه ای در قبال ارائه آپدیت برای فایل های دانلودی، نخواهد داشت. در صورت ارائه ی آپدیت برای فایل های مورد نظر، کاربر تنها با داشتن اشتراک فعال میتواند نسبت به دانلود فایل مورد نظر اقدام کند و دریافت هیچ یک از آپدیت ها بدون داشتن اشتراک فعال میسر نخواهد بود.
  16. هیچ یک از محصولات ارائه شده در سایت، شامل هیچ نوع پشتیبانی از طرف این سایت نیستند و مسترکد تنها به عنوان یک مرجع برای دانلود فایل های مورد نظر عمل میکند. کاربر میپذیرد که به هیچ عنوان نمیتواند انتظار ارائه هیچ نوع خدماتی خارج از دانلود فایل در مدت اشتراک را از مسترکد داشته باشد.
  17. ارائه یک محصول در سایت به معنای ارائه فایل های دمو یا امکان درون ریزی دمو های اصلی ارائه شده از طرف طراح در آن نیست. برای درون ریزی دموها ممکن است نیاز به تهیه لایسنس و تهیه محصول مورد نظر از مرجع رسمی داشته باشید. کاربر میپذیرد که مسترکد مسئولیتی در قبال ارائه فایل های دموی محصولات به وی ندارد.
  18. مسترکد میتواند در صورت صلاحدید، در هر زمان و به هر دلیل، بدون ارائه توضیح به کاربر، یک محصول را به طور کامل از سایت حذف کرده، فروش آن را متوقف نماید و یا به طور کلی خدمات رسانی اش را قطع کند. مسترکد در خارج از مدت اشتراک کاربر، هیچ نوع تعهدی نسبت به ادامه ی سرویس دهی به کاربر نخواهد داشت.
  19. در صورتی که به همراه محصولی، فایل های لازم برای فارسی سازی و rtl کردن محصول مورد نظر ارائه شود، این فایل ها فقط و فقط جهت کمک به کاربران بوده و مسترکد به هیچ عنوان مسئولیتی در قبال صحت کارکرد آنها و یا رفع مشکلات موجود در فارسی سازی، rtl و … ندارد. همچنین در مورد محصولات ترجمه شده توسط این وبسایت، سورس فایل های ترجمه (po) در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت و فقط فایل های mo که جهت نمایش ترجمه فارسی مورد نیاز کاربر هستند به وی ارائه خواهد شد.
  20. در برخی موارد ممکن است راهنمایی جهت فعالسازی برخی از محصولات در سایت درج شده باشد. با توجه به اینکه ممکن است در هر ورژن، کدنویسی و ساختار یک محصول دستخوش تغییرات شود، مسترکد مسئولیتی در قبال تضمین کارکرد روش فعال سازی روی کلیه ورژن های محصولات نداشته و کاربران میپذیرند که این نوع راهنما تنها جهت کمک به کاربران در سایت درج شده است و جزو خدماتی نیست که مسترکد موظف به ارائه آنها به کاربران باشد.
  21. مارکت مسترکد، مرجع آموزشی نیست. کلیه ی کاربران میپذیرند که مسترکد هیچ نوع مسئولیتی در قبال پاسخدهی به سوالات و ارائه پشتیبانی در قبال هر نوع محصول نداشته و کاربر میبایست در صورت نیاز به راهنمایی، از سایر مراجع آموزشی موجود در اینترنت استفاده کند.
  22. دریافت فایلهای سایت تنها با IP های داخل کشور میسر بوده و امکان دریافت از طریق VPS و یا آی پی های خارجی وجود نخواهد داشت.
  23. مسئولیت بررسی نیازهای هر محصول، تنها بر عهده ی شخص کاربر بوده و مسترکد هیچ نوع مسئولتی در قبال تطابق یا عدم تطابق محصول دریافتی با محیط میزبانی کاربر نخواهد داشت.
  24. در هنگام دریافت هر محصول، کاربر موظف است به که اطلاعات ورژن ارائه شده در این سایت توجه کامل نماید. بدیهی است که مسترکد هیچ نوع مسئولیتی در قبال عدم تطابق ورژن دریافتی با محیط اسکریپت کاربر نداشته و مسئولیت سنجش و در نظر گرفتن نیازهای وبسایت کاربر، بر عهده ی خود وی خواهد بود.
  25. تاریخ آخرین بروزرسانی درج شده در صفحه محصولات صرفا بیانگر آخرین تاریخ تغییر/انتشار متن توضیحی برای محصول مورد نظر بوده و ارتباطی با ورژن محصول ندارد.
  26. کاربر میپذیرد که محصول خریداری شده منحصرا قابل استفاده توسط خودش میباشد و فروش آن به افراد دیگر و یا قرار دادن آن در اختیار دیگران (چه به صورت مستقیم و چه برای دانلود و …) غیر قانونی تلقی شده و در صورت مشاهده، حساب کاربری مورد نظر حذف شده و اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.
  27. در ارائه ی خدمات به صورت یک یا چند ماهه، همواره هر ماه 30 روزه در نظر گرفته میشود.
  28. به اشتراک گذاری حساب کاربری VIP با دیگران و استفاده بیش از یک نفر از یک حساب کاربری ممنوع بوده و این امر به مسدود شدن و حذف شدن حساب کاربری شخص خاطی منجر خواهد شد.
  29. کاربر میپذیرد که انحصارا خودش مسئول تامین امنیت و پایداری فنی وبسایت خودش بوده و در این زمینه، در هیچ حالتی، حتی در صورت وجود باگ احتمالی در یکی از محصولات ارائه شده در وبسایت، هیچگونه مسئولیتی، به هیچ شکلی متوجه مسترکد نبوده و کاربر نمیتواند در این زمینه هیچگونه ادعایی داشته باشد. مسترکد هیچ نوع مسئولیتی را در قبال بروز هر نوع مشکل/هک شدن سایت کاربر بر اثر وجود باگ احتمالی و … در هیچ یک از محصولات نمیپذیرد.
  30. مسترکد در هر زمان میتواند هزینه ی اشتراک در سایت را به صلاحدید خود تغییر دهد. کلیه ی کاربران در صورت عدم رضایت از نوع تغییر، میتوانند در صورت صلاحدید،به تمدید اشتراک خود ادامه ندهند.
  31. مسترکد حق تغییر در این سند را در هر زمان برای خود محفوظ میدارد. کاربران موظف هستند با مراجعه ی مرتب به این صفحه، خود را از این تغییرات آگاه نمایند.

اشتراک در خدمات این سایت به منزله ی پذیرش صددرصد قوانین فوق از طرف شما خواهد بود.