همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Yanka برای پرستاشاپ

تکامل تنها کلمه ای است که می توان با آن تم جدید پرستاشاپ پریمیوم Yanka را توصیف کنیم. قالب یانکا برای پرستاشاپ دارای طراحی مدرن و بارگیری سریع است. ساختن یک فروشگاه اینترنتی از پایه با استفاده از آن بسیار آسان است. با بهره گیری از این قالب میتوانید بدون نیاز به مهارت کدنویسی کنترل وب سایت خود را به طور کامل در دست بگیرید.

گزینه های زیادی برای مدیریت و سفارشی سازی هر بلوک و صفحه در این قالب برای شما وجود دارد. مشتریانی که تم پرستاشاپ Yanka را جهت راه اندزای سایت خود انتخاب میکنند میتوانند به زیباترین شکل، سایت فروشگاهی موفق خود را راه اندازی کنند.

این محصول امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد که از بین آنها میتوان به امکان طراحی انواع طرح های صفحه بندی، استایل های متنوع فهرست های محصولات، دارای انتخاب های متنوع برای سربرگ سایت، نمایش بنر اطلاعاتی در بالای سایت، پشتیبانی از دکمه افزودن به سبد خرید چسبنده در صفحه محصولات، مگامنوی حرفه ای، امکان نمایش تصویر بر اساس تنوع محصول انتخاب شده، دارای فیلتر محصولات، دارای فهرست علاقه مندی و امکان مقایسه و امکان نمایش سریع محصولات اشاره کرد.

دانلود قالب Yanka برای پرستاشاپ
یانکا / ینکا قالب چندمنظوره فروشگاه مد و پوشاک برای اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ Fashion Multipurpose Prestashop Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!