همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاه لوازم آرایشی Argima برای پرستاشاپ

پالت رنگ ملایم همراه با جزئیات ملایم و ظریف، تم Argima را به یک قالب ایده آل برای فروش لوازم آرایشی، محصولات زیبایی و سلامت برای پرستاشاپ تبدیل می کند. آرگیما از فریم ورک بوت استرپ به عنوان فریمورک بک‌اند استفاده می‌کند و شما بی شک، طراحی این تم را چشمگیر و مناسب برای فروشگاه خود خواهید یافت. نکته مهم در بین امکانات این قالب است که کاملاً واکنش گرا و آماده استفاده در نمایشگر های رتینا است، بنابراین این شانس را خواهید داشت که سالن زیبایی شما در بهترین نور بر روی هر صفحه ای بدرخشد.

این قالب در مجموع شامل 4 طرح بندی صفحه اصلی از پیش تعریف شده است، و با انواع هدرهای متعدد و تعداد زیادی افکت انیمیشن همراه است. وقتی صحبت از صفحه اصلی می شود، ویترین اسلایدر، ماژول بلاگ و ماژول معاملات روزانه موارد مورد علاقه ما هستند. علاوه بر این، می توانید نظرات کاربران را در سایت خود به اشتراک بگذارید تا به مشتریان بالقوه اطلاعات ارزشمندی ارائه دهید.

شما قادر خواهید بود محصول خود را با اطلاعات کوتاه سازماندهی شده در لغزنده های افقی به مشتریان ارائه دهید تا فوراً توجه آنها را جلب نمایید، یا از خانه چرخ و فلک برای نمایش اطلاعات ارزشمند به سبکی چشمگیر استفاده کنید. علاوه بر مقایسه نمایش سریع محصول، این قالب پرستاشاپ جستجوی ایجکسی، سبد خرید Ajax و لیست علاقه مندی ها را نیز در اختیار شما قرار میدهد. همه اینها به بهبود تجربه مرور و خری بازدیدکنندگان شما کمک می کند و به نوبه خود، این مسئله مطمئناً فروش شما را نیز افزایش خواهد داد.

دانلود قالب فروشگاه لوازم آرایشی Argima برای پرستاشاپ
آرگیما قالب فروشگاهی محصولات بهداشتی و آرایشی برای اسکریپت فروشگاه ساز پرستاشاپ Cosmetics Resposive Prestashop Theme

امتیاز: 4.7/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!