همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Transformer برای پرستاشاپ

ترانسفورمر قالبی با سابقه و قدرتمند جهت راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بر پایه پرستاشاپ میباشد. این محصول با ظاهری جذاب و ساختاری حرفه ای با بهره گیری از طراحی ریسپانسیو میتواند بهترین انتخاب شما در راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی مدرن باشد. از این محصول میتوانید در راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی از جمله فروش لوازم خانگی، البسه و پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی، فروش انواع کامپیوتر و موبایل، فروشگاه های ساعت و جواهرات، فروش کفش و لوازم ورزشی و … بهره بگیرید.

از امکانات متنوع این محصول میتوان به مواردی همچون عدم محدودیت در سایدبار ها، پشتیبانی از نمایش نوار موبایل، عدم محدودیت در طراحی سربرگ سایت، پشتیبانی از گالری لایت باکس فول اسکرین، دارای دکمه های Fly-out، امکان بارگیری تاخیری تصاویر، ویرایشگر حرفه ای محتوا و ماژول فید شبکه های اجتماعی حرفه ای اشاره کرد.

دانلود قالبTransformer برای پرستاشاپ
ترنسفورمر قالب ریسپانسیو پریمیوم پرستاشاپ Premium Responsive PrestaShop Theme

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!