همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت تمپلیت کاتالوگ لوازم خانگی Offixe برای المنتور

قالب Offixe Furniture یک طراحی زیبا و ریسپانسیو و کیت الگوی المنتور است که به طور ویژه برای ارائه اثاثیه اداری مدرن طراحی شده است. این قالب برای شرکت هایی که برای ایده های نوآورانه در طراحی های اداری شیک کار می کنند بسیار مناسب است. همچنین میتوانید از آن برای کسب و کارهایی که در زمینه معماری، طراحی داخلی، ساختمان، مبلمان یا حتی وب سایت های شخصی که نیاز به نمایش نمونه کارها با ظاهری چشم نواز و منحصر به فرد دارند، استفاده کنید. این کیت برای استفاده با تم Hello Elementor بهینه شده است.

برخی از ویژگی‌های این کیت قالب عبارتند از امکان سفارشی‌سازی بدون کد نویسی با سازنده بصری از طریق کشیدن و رها کردن، سفارشی‌سازی فونت‌ها و رنگ‌ها در یک مکان یا تنظیم دقیق روی عناصر جداگانه، طراحی مدرن، حرفه‌ای، بارگذاری سریع و کارکرد با اکثر تم های استاندارد المنتور.

دانلود کیت تمپلیت کاتالوگ لوازم خانگی Offixe برای المنتور
آفیکس قالب آماده المنتور مناسب راه اندازی سایت های ارائه و معرفی مدل های مختلف محصولات و لوازم خانگی و اداری و دکوراسیون Furniture Elementor Template Kit

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!