همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Sagitta برای پرستاشاپ

اگر به دنبال قالبی زیبا و کاربردی برای پرستاشاپ میگردید، قالب Sagitta میتواند پاسخ شما باشد. ساگیتا/ساجیتا قالبی ریسپانسیو برای فروشگاه ساز پرستا است. از این قالب میتوانید در ایجاد انواع فروشگاه های اینترنتی خصوصا فروشگاه البسه و پوشاک، لوازم خانگی، محصولات زیبایی، آرایشی و بهداشتی و حتی قطعات خودرو استفاده کنید.

این قالب از طراحی خلاقانه بهره گرفته و در آن میتوانید از دیزاین های متنوعی برای صفحه اصلی فروشگاه خود بهره مند شوید. همچنین طراحی آن نیز واکنش گراست تا امکان استفاده از فروشگاه شما برای عموم کاربران که با استفاده از دیوایس های مختلف به وبسایت شما سر میزنند، فراهم باشد. همچنین تنظیمات دلخواهتان را میتوانید با مراجعه به پنل تنظیمات حرفه ای و در عین حال ساده این قالب روی آن اعمال کنید.

این قالب دارای امکانات متعدد و گسترده ایست که از میان آنها میتوان به مواردی همون امکان ایجاد منوی حرفه ای، پشتیبانی از استایل های مختلف برای سربرگ، پشتیبانی از مگامنو، دارای اسلایدر تب دسته بندی ها، امکان نمایش محصولات به صورت اسلاید، امکان نمایش محصولات پر فروش، امکان نمایش پیشنهاد های روزانه، ماژول بلاگ، توصیه نامه های مشتریان و پشتیبانی از سبد خرید و ناوبری لایه ای ایجکسی اشاره کرد.

قالب فروشگاهی پرستاشاپ Mega Store Responsive Prestashop Theme

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!