همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Lezada برای شاپیفای

تم چند منظوره Lezada برای شاپیفای یک قالب فروشگاهی کلاسیک با ظاهری خیره کننده است که می توانید از آن برای ساخت انواع وب سایت های تجارت الکترونیک یا همه منظوره استفاده کنید. امروزه تجارت الکترونیک به شکل قابل توجهی رو به رشد بوده و تاثر وب سایت کارآمد بر حضور موفق شما در وب، بسیار قابل توجه خواهد بود. برای رقابت در این مسابقه سخت، داشتن وب سایت با کیفیت الزامی است. این قالب بهترین گزینه جایگزین برای تم های Ella، Wokiee، Gecko و Kalles برای شاپیفای میباشد.

از آنجایی که تم به Shopify 2.0 ارتقا یافته است، از ویژگی های پیشرفته و به روز شده نسخه جدید بهره مند خواهید شد. به عنوان مثال، برخلاف نسخه قبلی شاپیفای که فقط به شما اجازه می‌داد بخش‌هایی را به صفحه اصلی اضافه کنید، اکنون می‌توانید بخش‌هایی را به هر صفحه اضافه کنید. این به شما امکان می دهد بدون نیاز به تغییر کد، راه حل های پیچیده بلوک، یا برنامه های سفارشی برای افزودن بخش ها به صفحات دیگر، فروشگاه خود را کارآمدتر مدیریت کنید.

دانلود قالب Lezada برای شاپیفای
لزادا قالب فروشگاهی چندمنظوره شاپیفای با قابلیت سفارشی سازی بالا Fully Customizable Multipurpose Shopify Theme

امتیاز: 4.0/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!