همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Wokiee برای شاپیفای

قالب Wokiee بیش از یک تم معمولی است. این محصول یک ابزار طراحی قدرتمند است. وکی یک تم ممتاز Shopify است. این محصول راه حل عالی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فعلی یا آینده شما خواهد بود. تمام ابزارها و ماژول های مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت واکنش گرا و آماده برای موبایل فوق العاده سریع با UX شگفت انگیز را دارد. تنوع زیادی از طرح ها و سبک های متعدد امکان ایجاد ساختارهای مختلف را فراهم می کند و هر نیاز خاص را به خوبی برآورده می نماید.

هر چیزی که نیاز دارید در Shopify CMS نهفته است. شما می توانید از توسعه وب گران قیمت جلوگیری کنید و هزینه های طراحی خود را با استفاده از تم پرمیوم وکی به حداقل برسانید. کنترل کامل بر کل وب سایت خود را از طریق سیستم مدیریت محتوای خود به دست آورید که به شما امکان می دهد ناوبری، محتوای سایت، تصاویر، محصولات، مجموعه ها و موارد دیگر را به دلخواه تغییر دهید. این محصول بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها برای فروشگاه شما است!

دانلود قالب Wokiee برای شاپیفای
وکی قالب چندمنظوره برای فروشگاه ساز شاپیفای Multipurpose Shopify Theme

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!