همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Kalles برای شاپیفای

هر چیزی که می فروشید، قالب Kalles تنها قالب شاپیفای است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین قوی که تجربه خریدی روان و یکپارچه را برای مشتریان شما فراهم می کند، به آن نیاز خواهید داشت. کالس برای انواع مشاغل آنلاین مختلف، با طراحی مدرن، و دیزاین مینیمالیستی ساخته شده است. با استفاده از این قالب قادر هستید اقلام و آیتم های فروشگاه خود را به شیوه ای شیک نمایش دهید و انتخاب و خرید را برای مشتریان خود ساده کنید.

این قالب مظهر سادگی، نوآوری و مقرون به صرفه بودن است. فیلتر قدرتمند جدید موجود در این قالب به شما این امکان را می دهد که ویژگی های محصول را به جای برچسب ها فیلتر کنید و در عین حال سرعت بارگذاری بسیار بالایی را در سایت خود حفظ کنید. بدون شک این قالب به شما کمک می کند تا به بالاترین نرخ تبدیل ممکن دست پیدا کنید.

دانلود قالب Kalles برای شاپیفای
کالس قالب قدرتمند فروشگاهی برای سیستم فروشگاه ساز شاپیفای با پشتیبانی از زبان های راست به چپ و حالت راستچین Clean, Versatile, Responsive Shopify Theme – RTL support

محصول مرتبط : دانلود قالب Kalles برای وردپرس

امتیاز: 4.6/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!