همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Leo Digitaz برای پرستاشاپ

قالب فروشگاهی Leo Digitaz یک تم پریمیوم پرستاشاپ است که دارای ماژول های مدیریت قدرتمند است. این محصول کاملاً قابل تنظیم و کاملاً واکنش گرا است. که باعث می شود وب سایت آنلاین شما در هر رزولوشن صفحه نمایش عالی به نظر برسد.

علاوه بر این، لئو دیجیتاز با بیش از 10 صفحه اصلی منحصر به فرد ساخته شده است که برای هر فروشگاه با تکنولوژی بالا، فروشگاه های دیجیتال و ابزارآلات، فروشگاه موبایل و کامپیوتر، فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه، یا فروشگاه لوازم جانبی رایانه مناسب است و می تواند با نیاز های هر فروشگاهی سازگار شود.

تم پرستاشاپ چند منظوره Leo Digitaz دارای بنرها و اسلایدر های بزرگ است که می توانید از طریق آن داغ ترین آیتم ها و بهترین پیشنهادات را برای جلب توجه مشتریان خود در نگاه اول به نمایش بگذارید.

این تم با نمایش جذاب محصولات شما با 5 ستاره رتبه بندی، برچسب های فروش، معاملات روز با تایمر شمارش معکوس و غیره به افزایش نرخ تبدیل فروشگاه شما کمک می کند.

علاوه بر این، Leo Digitaz نه تنها با گرایش‌های طراحی مدرن، بلکه ویژگی‌های تم حرفه‌ای نیز ارائه می‌شود، زیرا بر پایه بهترین فریم‌ورک Prestashop و سازنده صفحه Ap ساخته شده است و در آن هر صفحه و بخش وب قابل تنظیم است.

در نهایت، این قالب از چندین زبان و واحد ارز، زمان بارگذاری سریع، پوسته های چند رنگ، بهینه سازی SEO و بسیاری امکانات دیگر پشتیبانی می کند که همه به رتبه بندی وب سایت شما در SERP کمک خواهد کرد.

دانلود قالب Leo Digitaz برای پرستاشاپ
لئو دیجیتاز قالب چندمنظوره فروشگاهی برای اسکریپت پرستاشاپ Multipurpose Hitech Prestashop Theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!