همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Abelo برای پرستاشاپ

قالب Abelo برای پرستاشاپ قالبی عالی برای راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی از جمله فروشگاه لوازم جانبی، فروشگاه لوازم الکترونیکی، خانگی و … با استفاده از اسکریپت فروشگاه ساز پرستا شاپ میباشد. این قالب دارای امکانات متنوعی است که میتواند انواع نیازهای فروشگاه های متنوع را پاسخگو باشد. طراحی قالب ابلو به صورت ریسپانسیو صورت گرفته و امکان استفاده از سایت های طراحی شده با این قالب روی انواع دیوایس ها از جمله دیوایس های موبایل برای کاربران فراهم میباشد.

با استفاده از پنل تنظیمات این قالب میتوانید بخش های مختلف سایتتان را مطابق میل و نیاز خود تنظیم نمایید. همچنین میتوانید منوی سایت خود را با استفاده از منو ساز درگ اند دراپ تعبیه شده در قالب مدیریت کرده و سفارشی سازی کنید. قالب ابلو از استایل های متنوعی برای سربرگ سایت پشتیبانی میکند، امکان استفاده از مگامنوی حرفه ای را در اختیار شما قرار میدهد و همچنین میتواند محصولات را به صورت اسلایدر و دسته ها را به صورت لیستی زیبا به همراه تصاویر در سایت به نمایش در آورد.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون اسلایدر تب دسته بندی ها، ماژول پیشنهاد های روزانه، سیستم سبد خرید و ناوبری لایه ای ایجکسی، جستجوی زنده ایجکسی، امکان نمایش سریع، پشتیبانی از فونت آیکن ها، سازگاری با انواع مرورگرها، زوم ابری و وجود بیش از 16 اکستنشن حرفه ای جهت افزودن امکانات متنوع به سایت اشاره کرد.

ابلو قالب ریسپانسیو فروشگاه محصولات دیجیتال پرستاشاپ Digital Responsive Prestshop Theme

امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!