همین حالا به جمع 43264 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9538 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب ادمین Argon Dashboard PRO Svelte

قالب Argon Dashboard PRO Svelte یک تمپلیت داشبورد مدیریت Bootstrap زیبا برای Svelte دارای تعداد زیادی از کامپوننت های کاربردی است که به گونه ای طراحی شده است که زیبا، تمیز و منظم به نظر برسد. اگر به دنبال ابزاری برای مدیریت و تجسم بصری داده ها و اطلاعات کسب و کار خود هستید، این قالب داشبورد برای شما مناسب است.

آرگون پرو یک محصول کاملاً جدید است که بر اساس جدیدترین ساختار بازسازی شده است و هدف آن این است که محصولات را بصری تر و تطبیق پذیرتر کند. سفارشی کردن این قالب نیز بسیار آسان تر است. کافی است به این محصول اجازه بدهید با ویژگی های جالب و ابزارهای کاربدی خود شما را شگفت زده کند و پروژه شما را به سطح کاملاً جدیدی برساند.

قالب داشبورد ادمین آرگان با بیش از 200 جزء مجزا ساخته شده است که به شما آزادی انتخاب و ترکیب را هدیه می دهد. همه این کامپوننت ها می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند که می توانید به راحتی با استفاده از فایل های Sass آنها را تغییر دهید. عناصر آماده این قالب به شکل چشمگیری در زمان شما صرفه جوی میکنند. هر عنصر دارای چندین حالت برای تنظیم رنگ ها، سبک ها، شناوری و تمرکز است که می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید و همه بخش های این محصول را به دلخواه خود تنظیم کنید.

دانلود قالب ادمین Argon Dashboard PRO Svelte
آرگون داشبورد پرو اسولته داشبورد و قالب ناحیه مدیریت پریمیوم

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

محصول فاقد فایل های دیزاین است.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!