همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Breakdance افزونه صفحه ساز وردپرس

افزونه Breakdance یک صفحه ساز جدید است که بر قابلیت استفاده (usability) متمرکز شده است. هدف آن آسان سازی ایجاد صفحات به صورت بصری است، و بیش از 100 عنصر مانند فرم ساز یکپارچه، لغزنده پیشرفته و عناصر اساسی تر مانند بخش ها، کانتینرها و div را به شما ارائه میکند

برخی از نقاط قوت اصلی این محصول، ویرایش کامل سایت با پشتیبانی از تم است (اگرچه به طور پیش فرض این ابزار تم را غیرفعال می کند و آن قسمت از معادله را حذف می کند).

برکدنس همچنین دارای امکان ادغام WooCommerce بسیار قوی، در کنار داده ها و شرایط پویا، ساخته شده در فرم ها، سازنده منوی بزرگ، و تمرکز بر خروجی کد ناب است.

این محصولی بخشی از بازار را هدف قرار می دهد که Elementor و Divi هر دو سال ها بر آن تسلط داشته اند – صفحه سازهای آسان با رابط کاربری گرافیکی عالی که هدفشان «افراد عادی» است، نه توسعه دهندگان واقعی.

یکی از مواردی که اخیراً به این بازار افزوده شده، Bricks است که به دلیل انجام این کار، محبوبیت آن افزایش یافته است. Breakdance نیز به نظر می رسد روی همین مسئله تمرکز کرده است – سرعت در کنار قابلیت استفاده.

می‌توانید از این محصول برای ساخت محتوا در قالب‌ها استفاده کنید، اما همچنین با غیرفعال کردن تم‌ها، سایت خود را از پایه طراحی کنید. رابط کاربری کلی ترکیبی از Oxygen 4.0، Bricks، Motion.Page و Elementor به نظر می رسد. استفاده و درک آن واقعاً آسان است، که کلیه اهداف آن در راستای اجازه دادن به سازندگان روزمره و مبتدی برای ساخت سایت است.

یک فرم ساز داخلی در این محصول وجود دارد که می توانید مستقیماً در سازنده از آن استفاده کنید. این افزونه به اندازه پلاگین های مستقل قوی نیست، اما این کار را برای موارد استفاده اولیه مانند صفحه تماس انجام می دهد.

Breakdance توسط Soflyy، همان شرکت سازنده Oxygen Builder توسعه یافته است. در حالی که دو تیم توسعه متفاوت وجود دارد، اما در زمان معرفی Breakdance، درام و ترس زیادی در جامعه اکسیژن وجود داشت. دلیلش این است که (در ظاهر) Breakdance دارای ویژگی‌های زیادی است که کاربران اکسیژن سال‌ها درخواست کرده‌اند. توجه کنید قرار نیست یکی از این دو صفحه ساز کنار گذاشته شود. این دو صفحه ساز دو گروه کاربری متفاوت را هدف گرفته و هر کدام با براورده کردن نیازهای گوناگون، قرار است به وجود داشتن در کنار هم ادامه دهند.

دانلود افزونه Breakdance برای وردپرس
برک دنس / بریکدنس افزونه صفحه ساز و سایت ساز گرافیکی حرفه ای برای وردپرس

امتیاز: 4.8/5 از 13 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!