همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه The Plus Addons for Block Editor Pro

افزونه افزونه The Plus Addons برای Block Editor Pro یا پلاس ادآنز برای گوتنبرگ کامل ترین مجموعه بلوک های گوتنبرگ است که ما می شناسیم. اگر از Spectra، Stackable و برخی پلاگین های دیگر استفاده می کنید بهتر است به تدریج هر بلوک را به افزونه پلاس منتقل می کنید. بلوک‌های خارق‌العاده‌ای که یافتن آن‌ها در افزونه‌های دیگر دشوار است همگی در این افزونه پیدا میشوند. از میان این بلوک ها میتوان به مواردی همچون جدول داده‌ها، نقد و بررسی‌های رسانه‌های اجتماعی (Google/Facebook)، شمارشگر اعداد، محتوای قابل گسترش، تایم لاین یا خط زمان، جعبه چرخنده، منوی بزرگ، سوئیچر، اطلاعات حلقه‌های تعاملی اشاره کرد. امکان استفاده از محتوای پویا نیز به این محصول افزوده شده و گزینه های طراحی را تا حد زیادی بهبود می بخشد

با سیستم مدیریت دلیوری هوشمند متعلقات، صرف نظر از تعداد ابزارک های مورد استفاده شما، تنها 1 فایل CSS و 1 فایل JS برای صفحات جداگانه بارگذاری می شود. شما می‌توانید هر طرحی را با فایل‌های رسانه‌ای از وب‌سایت زنده سازنده این افزونه در وب‌سایت خود کپی کنید و تنها با چند کلیک کپی و جای‌گذاری نمایید. این افزونه برای اولین بار قدرت تشخیص کد بلاک استفاده نشده را به شما معرفی می کند و به شما اجازه میدهد با حذف تمام CSS و JS های غیر ضروری از یک Backend سریع و بهینه لذت ببرید.

هر بلوک به صورت ماژولار کدگذاری شده تا فقط سبک های مورد نیاز را در وب سایت شما بارگیری کند. شما میتوانید امتیاز Core Web Vitals سایت خود را با بارگذاری تاخیری و تبدیل داخلی برای تصاویر لیست پست ها و انیمیشن های بارگیری متعدد بهبود دهید. از این افزونه به زبانی که با آن راحت هستید استفاده کنید، ابزارک ها از RTL و حالت چند زبانه با استفاده از افزونه WPML پشتیبانی می‌کنند. این محصول با اکثر قالب محبوب وردپرس مانند Astra، Kadence، Nexter، OceanWP، Blocksy و غیره یکپارچه شده است.

دانلود افزونه The Plus Addons for Block Editor Pro
پلاس ادآن برای بلوک ادیتور وردپرس (گوتنبرگ)

محصول مرتبط : دانلود The Plus Addons برای المنتور

امتیاز: 4.6/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!