همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه SEO and Index Tools برای زنفورو

ادآن SEO and Index Tools مجموعه ای قدرتمند از ابزار های بهینه سازی موتور جستجو برای اسکریپت انجمن ساز Xenforo است. این محصول بر اساس سال ها تجربه در مدیریت سئو توسعه یافته است و ویژگی های کلیدی متعددی را که در Xenforo کمبود آنها حس میشود را با خود به ارمغان می آورد.

با تمرکز بر نمایه سازی و ایندکس محتوا، می توانید کنترل دقیقی بر روی محتوایی که توسط ارائه دهندگان موتورهای جستجو مانند Google، Bing و غیره ایندکس می شود، داشته باشید. دستورالعمل‌های noindex و nofollow را روی کل گره‌ها یا دسته‌ها تنظیم کنید و مواردی مانند Media Gallery یا Resource Manager را در سطح محتوا تنظیم کنید!

این محصول شامل یک ویژگی سفارشی Google Live Preview برای پیش نمایش نحوه نمایش محتوای شما در موتورهای جستجو است! با عناوین متا اختیاری و فیلدهای توضیحات، این ویژگی انحصاری قدرتمند، شما را به ایجاد اسنیپت های جستجوی فوق العاده راهنمایی می کند. کافی است به سادگی شروع به تایپ کنید تا پیش نمایش زنده به سرعت به روز شود.

دانلود افزونه SEO & Index Tools برای زنفورو
سئو اند ایندکس تولز مجموعه ابزار های بهینه سازی موتورهای جستجو و ایندکس شدن انجمن برای زنفورو

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!