همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه XFtoWP اتصال زنفورو به وردپرس

با استفاده از افزونه XFtoWP انجمن XenForo خود را به طور قابل اعتماد به وب سایت های وردپرسی خود متصل کنید. ثبت‌نام‌های کاربر و جزئیات حساب را همگام‌سازی کنید، تبلیغات گروهی را اتوماتیک کنید، پیام‌ها را ارسال کنید. از پاسخ‌های تاپیک به عنوان نظرات وبلاگ و صفحه استفاده کنید. این محصول برای هر دو وب سایت وردپرس و زنفورو شما ضروری است.

شما می توانید کاربران را در سراسر سیستم به روشی ایمن و کارآمد ثبت و همگام سازی کنید. ثبت‌نام‌ها، ورود به سیستم، حذف‌ها و به‌روزرسانی‌های پروفایل را همگام‌سازی کنید. ایجاد کنش‌های کاربر خودکار برای ارتقا و داون گرید گروه‌های کاربری را در اختیار داشته باشید. ارسال هشدارها یا مکالمات در مورد هر اقدام کاربر، همگام سازی خرید محصول و انقضا با ادغام ابزارهای تجارت الکترونیک و ورود خودکار کاربران از وردپرس به XenForo برخی از امکانات مدیریتی این افزونه در زمینه کاربران هستند.

این محصول همچنین امکانات متعددی را در زمینه مدیریت و استفاده از دیدگاه ها، ابزارک های انجمن، ابزارهای توسعه و امکانات مدیریتی به شما ارائه میکند. این محصول را می توان با انواع افزونه های WooCommerce، WooCommerce Memberships، MemberPress، BuddyPress و BuddyBoss، Easy Digital Downloads، LifterLMS و Memberium نیز ادغام کرد.

دانلود افزونه XFtoWP اتصال زنفورو به وردپرس
ایکس اف تی دبلیو پی پلاگین یکپارچه سازی و وصل کردن انجمن زنفورو به سایت وردپرسی XenForo to WordPress integration

امتیاز: 4.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!