همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود اسکریپت XenForo انجمن ساز پیشرفته زنفورو

اسکریپت xenForo یک نرم افزار انجمن ساز ممتاز است که ویژگی های متنوعی را به کاربران ارائه می دهد. این محصول به شدت به قابلیت بهینه استفاده مدیر انجمن توجه داشته است و کنترل پنل مدیریت آن کاملا شهودی است. این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که اغلب پنل ها گزینه های زیادی دارند و اغلب به سختی می توان آنچه را که به دنبال آن هستید در آنها پیدا کنید اما ماجرا در زنفورو متفاوت است. شما به هر پنل کنترلی عادت خواهید کرد اما در xenForo احساس آسانی استفاده را از همان کلیک اول تجربه خواهید نمود.

انجمن ساز XenForo یکی از بهترین اسکریپت‌های راه اندازی سایت‌های انجمن است که به صورت تجاری ارائه شده است. در این سیستم به دلیل استفاده از فناوری ایجکس رابط کاربری زیبا و کاربر پسند شده است که از سئوی بالایی نیز برخوردار است. این اسکریپت یک سیستم تجاری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم مدیریت انجمن بسیار قدرتمند را راه اندازی کنید.

دانلود اسکریپت XenForo انجمن ساز پیشرفته زنفورو
اسکریپت PHP ساخت فروم و انجمن اینترنتی زنفورو

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!