همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Brave Popup Pro پاپ آپ ساز وردپرس

با بیش از 200 ابزارک تبدیل قدرتمند، بازدیدکنندگان خود را با سیستم خودکار بریو به مشتری تبدیل کنید. افزونه Brave Pro موتور تبدیل کامل بازدیدکننده به منابع سوددهی برای وردپرس است.

ابزارهای تبدیل گران قیمت خود را کنار بگذارید و در عین حال در پول و زمان بارگذاری صفحه صرفه جویی کنید. با ویژگی‌های Optin پیشرفته بریو مانند Social Optin، قفل محتوا، اعتبارسنجی ایمیل پیشرفته، فیلد سفارشی، ایمیل‌های خوش آمدگویی، تجزیه و تحلیل و بسیاری موارد دیگر، مشترکین خود را ده ها برابر کنید.

با آزمون های وایرال، لید ها را جمع آوری کنید و بر اساس نتایج آنها، سرنخ های خود را به ثمر برسانید. با بهره گیری از این افزونه همچنین می توانید بازدیدکنندگان را به صفحهات صحیح هدایت کنید یا محصولات مناسب را بر اساس نتیجه مسابقه به بازدیدکنندگان توصیه کنید. به کاربران خود اجازه دهید تنها با یک کلیک وارد شده یا ثبت نام کنند و سایت های بر پایه عضویت خود را به صورت تصاعدی رشد دهید. این ویژگی را با قابلیت قفل محتوا ترکیب کنید تا ثبت نام کاربران ده ها برابر شود.

با به کار گیری این افزونه درآمد فروش خود را با پنجره های بازشو و نوار های چسبنده تا 300% بالا برده و نرخ تبدیل را افزایش دهید. شما می توانید از تایمر شمارش معکوس استفاده کنید که همیشه شمارش معکوس را برای هر بازدیدکننده به محض ورود به وب سایت شروع می کند که اثر “ترس از دست دادن” را در مشتری ایجاد می کند و شانس خرید آن بازدیدکننده از سایت شما را تا 10 برابر افزایش می دهد.

نمایش پست های مرتبط و آخرین پست ها برای مشاهده بیشتر پست ها و تبدیل بازدیدکنندگان تصادفی به خوانندگان وفادار یکی دیگر از امکانات این افزونه است. همچنین می توانید فناوری Exit Intent را با امکانات آن ترکیب کنید و نرخ پرش وب سایت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

با ویرایشگر بصری پیشرفته Brave میتوانید در عرض چند دقیقه هر نوع پاپ آپ و اعلان که مدنظرتان است را ایجاد کنید و آنها را با گزینه های مختلف، هدف گیری و راه اندازی، فعال کنید همچنین قادر خواهید بود انواع ابزارک‌ها و پنجره‌های بازشو سفارشی خود را در چند دقیقه با ویرایشگر قدرتمند Drag & Drop ایجاد نمایید.

دانلود افزونه Brave Popup Pro برای وردپرس
افزونه بریو پاپ آپ پرو / WordPress Growth and Conversion Engine

امتیاز: 4.6/5 از 19 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!