همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Warhol – قالب چندمنظوره وردپرس

قالب Warhol یک قالب خلاقانه با دیزاینی جدید و زیبا برای وردپرس است که کلیه ی ابزارهای مورد نیاز شما را جهت طراحی یک سایت کاملا منحصر به فرد، در اختیارتان قرار خواهد داد. در این قالب میتوانید صفحات سایت خود را به دلخواه طراحی و پیاده سازی کرده و امکانات متنوع موجود در قالب، برای سفارشی سازی کامل سایت خود بهره بگیرید.

این قالب را میتوان در طراحی انواع سایت مورد استفاده قرار داد. مهم نیست که یک شرکت کوچک باشید یا یک سازمان بزرگ، یک آژانس طراحی و تبلیغاتی باشید و یا یک استودیو عکاسی و یا شاید حتی به دنبال راه اندازی یک سایت شخصی برای خود باشید. در همه ی این حالات، این قالب به خوبی کلیه ی نیازهای شما را پاسخگو خواهد بود. در طراحی این قالب تمرکز ویژه ای بر روی کوچکترین اجزای دیزاین قالب وجود داشته و در نتیجه، این قالب دارای ترکیبی بسیار چشمگیر به همراه انیمیشن ها و اسلایدرهای زیبا و تایپوگرافی منحصر به فرد و جالب توجه است.

واکنش گرایی قالب warhol

در صفحه رسمی این قالب در سایت تم فارست شاهد وجود دموها و طرح های متنوع و گوناگونی هستیم. این دمو ها که نشان از تنوع امکانات قالب دارند، به خوبی نشان میدهند که آنچه با استفاده از قالب وارهول میتوانید به آن دست پیدا کنید، تا چه حد متنوع است. همچنین لازم به ذکر است که طراحی این قالب به طور کاملا واکنش گرا صورت گرفته. همین مسئله باعث میشود که وقتی کاربران با دیوایس های مختلف اعم از انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوترهای دسکتاپ به سایت شما سر میزنند، در همه ی حالات قادر به بهره گیری از امکانات سایت شما باشند و تجربه ی رضایت بخشی را از دقایقی که در سایت شما سپری میکنند، کسب نمایند.

قالب Warhol امکان بهره گیری از wpbakery page builder یا همان ویژوال کامپوزر را نیز برای شما فراهم میکند. با امکانات ویژوال کامپوزر در ترکیب با عناصر سفارشی این قالب، شما میتوانید صفحات سایت خود را دقیقا مطابق میل و نظر خود طراحی کنید، بدون اینکه نیاز به کدنویسی یا انجام کارهای پیچیده داشته باشید.

سرعت و بهینگی قالب warhol تست gtmetrix

در اینجا شایسته است که به سرعت و بهینگی این قالب نیز اشاره کنیم. تمامی اجزای این قالب با دقت کدنویسی شده اند و نتیجه ی این دقت نیز بسیار مطلوب بوده است. تصویر بالا، نتایج کسب شده در تست سرعت سایت gtmetrix را برای این قالب به نمایش میگذارند که بسیار مطلب و جالب توجه هستند.

تصاویر adaptive در قالب وارهول

یکی از موارد جالبی که در میان امکانات فنی قالب Warhol میتوان به آن اشاره نمود، بهره گیری از تصاویر ادپتیو (adaptive) است. در زمان به کار گیری این تصاویر، در زمان درخواست کاربر، بسته به دیوایس مورد استفاده ی وی، تصاویر re-scale شده و متناسب با رزولوشن دیوایس در اختیار شخص قرار میگیرند. نتیجه ی جالب توجه این است که مثلا تصویری که در اختیار یک موبایل با رزولوشن پایین قرار میگیرد، 50 کیلوبایت حجم داشته در حالی که تصویری که در اختیار یک مانیتور با رزولوشن و کیفیت بالا تر قرار خواهد گرت، ممکن است 400 کیلوبایت حجم داشته باشد. بنابراین اطلاعات بر اساس نیازهای دیوایس در اختیار کاربر قرار میگیرند که همین امر منجر به بهبود تجربه ی کاربری نیز خواهد شد.

البته امکانات این قالب به موارد ذکر شده در بالا ختم نمیشود. از میان امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون سازگاری با افزونه ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان راه اندازی بخش نمونه کار با استایل های متنوع، امکان بهره گیری از بخش های پارالاکس، امکان استفاده از فرم های اشتراک در خبرنامه میل چیمپ، امکانات سفارشی سازی گسترده و استفاده ی بسیار آسان نیز اشاره نمود.

برخی امکانات قالب Warhol :

  • طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو
  • استفاده از تصاویر Adaptive
  • بهینگی و سرعت بارگذاری بسیار مطلوب
  • امکان استفاده از ویژوال کامپوزر در طراحی صفحات سایت
  • وجود عناصر سفارشی مخصوص قالب در ویژوال کامپوزر
  • دارای بخش ها و طرح بندی های از پیش آماده
  • امکان استفاده از طرح بندی های متنوع پورتفولیو
  • امکان استفاده از طرح بندی های متنوع بلاگ
  • سازگار با ووکامرس جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • امکان استفاده از انواع اسلایدر
  • امکان استفاده از فرم اشتراک در خبرنامه میل چیمپ
  • سازگار با فرم تماس 7
  • تنظیمات گسترده و متنوع با استفاده ی آسان
  • کدنویسی بهینه و مرتب
  • و بسیاری از امکانات دیگر …
امتیاز: 4.8/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!