همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه YayMail WooCommerce Email Customizer Pro

افزونه YayMail Pro یک ایمیل ساز درگ اند دراپ برای سفارشی کردن قالب‌های ایمیل ووکامرس و افزایش بازگشت مشتریان به فروشگاه شماست. افزونه YayMail برای کمک به شخصی سازی قالب های ایمیل ووکامرس بدون نیاز کدنویسی ساخته شده است. علاوه بر این، یای میل با بسیاری از ادآن های کاربردی شخص ثالث همراه است که کارکرد آن را گسترش میبخشند. از این افزونه میتوانید برای سفارشی کردن ایمیل های تایید سفارش استفاده کنید و یا برای سفارشی کردن بیشتر ایمیل های فروشگاه و ایمیل های اشتراک، ایجاد یک الگوی ایمیل HTML و موارد دیگر استفاده نمایید.

افزونه YayMail به شما کمک می کند تا همه ایمیل های تراکنشی ارسال شده توسط ووکامرس را به طور کامل سفارشی کنید. به راحتی ستون‌ها و بلوک‌های عناصر دلخواه را اضافه نمایید، محتوای WooMail و رسانه را در یک پنجره واحد ویرایش کنید، فونت، رنگ، پس‌زمینه، پد و غیره را سفارشی کنید، پیش‌نمایش زنده در اختیار داشته باشید، ایمیل های تستی ارسال کرده و همه تغییرات را به صورت زنده تحت نظر داشته باشید!

دانلود افزونه YayMail WooCommerce Email Customizer Pro
یی میل ووکامرس ایمیل کاستومایزر پرو / یای میل افزونه سفارشی سازی ایمیل های ووکامرس برای وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

کیفیت ترجمه این محصول توسط مسترکد مورد بررسی قرار نگرفته است. فایل po جهت بهبود ترجمه در صورت نیاز در پکیج ترجمه موجود است. جهت فارسی سازی پس از دانلود پکیج ترجمه، فایل yaymail-fa_IR.mo را در مسیر
wp-content/languages/plugins آپلود نمایید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!