همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه WPForms Pro برای وردپرس

افزونه WPForms Pro افزونه فرم ساز درگ اند دراپ وردپرس است است. این افزونه انتخاب بیش از سه میلیون کاربر حرفه ای در سراسر جهان برای ساختن انواع فرم های هوشمند در وردپرس بوده و یکی از فرم ساز های بسیار قدرتمند وردپرس به شمار میرود.

farsi badge

با استفاده از این افزونه فرم ساز میتوانید انواع فرم تماس، فرم پرداخت، فرم نظرسنجی، فرم عضویت در خبرنامه و فرم ثبت نام را در وردپرس ایجاد کرده و در سایت خود در اختیار کاربران قرار دهید. از بین امکانات دابلیو پی فرمز میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از کشیدن و رها کردن عناصر، طراحی ریسپانسیو سازگار با موبایل، پشتیبانی از منطق شرطی هوشمند، امکان نمایش اعلان ها، امکان مدیریت ورودی ها، یکپارچه سازی آسان و محافظت فرم ها در برابر اسپم اشاره کرد.

با استفاده از این افزونه میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن فرم های آنلاین خود را ایجاد کرده و از امکانات آنها بهره مند شوید. دابلیو پی فرمز جریان کار شما را هوشمند میکند و استفاده و بهره گیری از امکانات آن نیز بسیار آسان است. تمامی فیلد ها و امکاناتی که در ایجاد فرم ها در وردپرس مورد نیاز شماست همگی در یک محل برای شما گرد آوری شده و سفارشی سازی آنها به آسان ترین شکل صورت میگیرد. خلاصه امر اینکه هر نوع نیازی که داشته باشید، اعم از موارد ساده تا فرم های حرفه ای پیچیده، میتوانید از امکانات این افزونه بهره مند شوید و فرم مورد نیاز خود را با استفاده از آن به آسانی پیاده سازی کنید.

پیشنمایش ترجمه فارسی افزونه WPForms Pro

امتیاز: 4.7/5 از 49 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

جهت فارسی سازی محصول، فایل wpforms-lite-fa_IR.mo را از پکیج ترجمه خارج کرده و در مسیر
wp-content/languages/plugins بارگذاری کنید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!