همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Minimog قالب فروشگاهی شاپیفای

قالب Minimog نسل بعدی تم های Shopify با بالاترین نرخ تبدیل و توسعه آسان است که شما را در زمانی کوتاه به هدفتان نزدیک میکند.

بدون هیچ شکی، مینیمگ امکانی برای هر نوع فروشگاهی دارد: چه بخواهید لباس، جواهرات، کالاهای ورزشی، کفش، کیف، لوازم الکترونیکی بفروشید – شما نام ببرید، مینیمگ آن را اداره می کند. امکان پیاده سازی بیش از 50 طرح متنوع وجود دارد و با برنامه انحصاری FoxKit که فقط برای Minimog ساخته شده است این تم دارای طیف گسترده ای از طرح های آماده، عناصر، اجزا و امکانات نامحدود است. مینیمگ با تعداد زیادی بلوک محتوا ارائه می شود که می توانید آنها را با هم ترکیب کنید و یک صفحه را در مدت زمان بسیار کوتاهی مرتب کنید.

طراحی UX با کتابخانه جدید به‌روزرسانی شده. در آن از قالب‌های رابط برنامه با کیفیت برای تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتال استفاده شده است. چه برای شرکت شما، یک مشتری یا حتی پروژه های شخصی، همه حالات تحت پوشش قرار داده شده و این محصول می تواند متناسب با هر برند یا جایگاهی سفارشی سازی شود.

دانلود قالب Minimog برای شاپیفای
مینیمگ قالب پیشرفته فروشگاهی برای شاپیفای The Next Generation Shopify Theme

محصول مرتبط : دانلود قالب minimog برای وردپرس

امتیاز: 4.5/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!