همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب EduBlink اجوبلینک برای وردپرس

Edublink یک تم وردپرس چند منظوره است که برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف از جمله آموزش آنلاین، آموزش و یادگیری از راه دور، آموزش قرآن، فروش دوره های آموزشی، وب سایت های دانشگاهی، مدارس مدرن، هنر آنلاین، آموزش آشپزی، آموزشگاه های زبان، آموزشگاه های ورزشی، مشاوران انگیزشی، مشاوران بازاریابی دیجیتال، مدرسان برنامه نویسی، عکاسی و موارد دیگر طراحی شده است.

ادوبلینک راه حلی جامع برای ایجاد یک حضور آنلاین جذاب ارائه می دهد. این تم به طور یکپارچه با افزونه های محبوب سیستم مدیریت یادگیری مانند LearnPress، LearnDash، Tutor LMS، Lifter LMS، Sensei و Master Study ادغام می شود و انعطاف پذیری لازم را برای انتخاب LMS متناسب با نیازهای شما فراهم می کند. Edublink کاملا با Zoom Integration سازگار است و به شما امکان می دهد از طریق کلاس های زنده، وبینارها و رویدادهای مجازی با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

با این قالب که از روش های پرداخت یکپارچه برای کسب درآمد از رویدادها پشتیبانی می کند، به راحتی رویدادها را سازماندهی و مدیریت کنید. از بین 15 طرح بندی دوره مجزا انتخاب کنید و تجربه یادگیری را با انواع طرح بندی مختلف صفحه جزئیات دوره بهبود بخشید. این قالب به طور کامل با WooCommerce ادغام شده است و به شما امکان می دهد بدون زحمت یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و دوره ها، کالاها یا هر محصول دیگری را که مربوط به زمینه کاری شما است به فروش برسانید.

دانلود قالب EduBlink اجوبلینک برای وردپرس
ادوبلینک قالب سایت آموزش مجازی و برگزاری دوره های آنلاین آموزشی وردپرس Education & Online Course WordPress Theme

محصول مرتبط : دانلود قالب Edublink Nuxt JS

امتیاز: 5.0/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!