همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود افزونه Tutor LMS Pro برای وردپرس

با افزونه Tutor LMS Pro میتوانید از طریق سایت خود به هر کسی از هر کجا هر چیزی را آموزش بدهید. این افزونه بهترین گزینه برای ایجاد و فروش دوره های آموزش الکترونیکی در یک مکان است. تیوتور ال ام اس با یک سیستم درگ اند دراپ انقلابی برای ایجاد دوره های پرمحتوا همراه است. این محصول پر از ویژگی های غنی است، اما در عین حال استفاده از آن آسان است. طراحی این افزونه حول تقویت تجربه شما متمرکز شده است، بنابراین بهتر است باور کنید که استفاده از آن شگفت انگیز خواهد بود!

طرح‌های جداب داخلی با طرح‌بندی‌های متعدد برای ایجاد کاتالوگ دوره‌های ویژه و صفحات جزئیات دوره در اختیار شماست. شما میتوانید ستون مورد نظر خود را در هر ردیف، فیلترهای دوره و موارد دیگر تنظیم کنید. داشبورد سازماندهی شده و شخصی شده برای معلمان و دانش آموزان از دیگر امکانات این افزونه است. از طریق توتور ال ام اس پرو به هر چیزی که برای مدیریت وب سایت LMS خود نیاز دارید از یک نقطه دسترسی داشته باشید.

سازنده آزمون (کوئیز) قدرتمند برای ایجاد آزمون‌های سفارشی با ویژگی‌های مفید مانند انواع سؤالات منحصر به فرد، تایمر و موارد دیگر برای ایجاد آزمون‌های قدرتمند در این محصول در اختیار شما قرار میگیرد. حفظ یادگیرندگان را با ایجاد و ارزیابی آسان ویژگی‌های تکالیف برای دوره‌های خود بدون هیچ دردسری بهبود بخشید و یادگیری الکترونیکی را مؤثرتر و جذاب‌تر کنید.

دانلود افزونه Tutor LMS Pro برای وردپرس
تیوتور ال ام اس پرو / توتور المس پرو / افزونه آموزش مجازی آنلاین وردپرس

امتیاز: 4.7/5 از 23 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!