همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب فروشگاهی مکمل ورزشی Nutritix برای وردپرس

قالب Nutritix یک تم فروش مکمل تغذیه ای برای ووکامرس با طراحی تمیز و امکانات قوی با امکان طراحی نسخه های بسیار زیبا برای سایت شماست که برای راه اندازی طیف گسترده ای از فروشگاه های تجارت الکترونیک، انتخابی عالی است. با تم وردپرس قدرتمند نوتریتیکس محصولات خود را به زیبایی به نمایش بگذارید و فروشخود را افزایش دهید!

این تم وردپرس کاملا با ووکامرس سازگار است و با طرح های خیره کننده صفحه فروشگاه و محصول همراه است که آن را به یک تم تجارت الکترونیک فوق العاده برای هر یک از اهداف فروشگاهی شما تبدیل می کند.

این محصول از صفحه ساز المنتور و روولوشن اسلایدر پشتیبانی میکند. علاوه بر این، با بسیاری از افزونه های محبوب مانند WPML، Yoast SEO، Rank Math، MailChimp و Contact Form 7 نیز سازگار است. علاوه بر این طراحی این محصول کاملا ریسپانسیو بوده و طرح بندی های با انواع دیوایس ها از جمله موبایل سازگار است. کدنویسی این محصول برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده (سئو) و از دیگر امکانات آن میتوان به مواردی همچون سرعت بارگیری و سریع بهینه اشاره کرد.

دانلود قالب فروشگاهی مکمل ورزشی Nutritix برای وردپرس
نوتریتیکس قالب فروشگاه ویتامین، پودر پروتئین، پری ورک اوت و مکمل ورزشی برای وردپرس Supplement & Nutrition WooCommerce Theme

امتیاز: 4.7/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!