همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود XRemit Pro پلتفرم رمیتنس و انتقال وجه

اسکریپت XRemit Pro، راهکار کامل انتقال وجه است که از طریق حواله که شما را برای راه‌اندازی کسب و کار حل مشکل انتقال پول آسان مجهز می‌کند. با بسته‌ای جامع که شامل یک وب سایت پاسخگو، برنامه اندروید و iOS چند پلتفرمی و یک پنل مدیریتی کاربرپسند است، ایکس رمیت پرو تضمین می‌کند که از روز اول آماده موفقیت باشید.

با پشتیبانی از چندین واحد ارز به صورت همزمان، این محصول راهکار شروع سریعی را برای شما فراهم می‌کند. شما میتوانید به طور سریع انتقال بین‌المللی، واریز به حساب بانکی و انتقال پول از طریق تلفن همراه را به صورت یکپارچه ارائه کنید و به مشتریان خود امکان استفاده از پروفایل دریافت کننده‌های ذخیره شده و پیگیری آنی پول را بدهید.

با ارائه رسیدهای قابل دانلود، شفافیت را تضمین کنید و درگاه های پرداخت خود را با گزینه‌های خودکار و دستی سفارشی سازی کنید. امنیت و رعایت مقررات را با تأیید KYC از طریق ایمیل و امنیت 2FA قوی اولویت بدهید و در عین حال با ارائه پشتیبانی زنده حرفه‌ای و سیستم پشتیبانی تیکت، خدمات خود را بهبود دهید.

دانلود XRemit Pro پلتفرم رمیتنس و انتقال وجه
ایکس رمیت / اکسریمیت پرو اسکریپت و اپلیکیشن و راهکار کامل جابجایی و انتقال پول Remittance Money Transfer Full Solution

امتیاز: 4.3/5 از 3 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!