همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Monarch – افزونه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی

افزونه Monarch افزونه ای برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی گوناگون است. این افزونه یکی دیگر از محصولات محبوبی است که توسط الگانت تمز عرضه شده و توسط کاربران متعددی در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد. شعار الگانت تمز درباره افزونه Monarch این است که با مونارک (مانارک) اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را به سطحی تازه ببرید. افزونه اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی monarch افزونه ایست که هم از لحاظ امکانات واقعا عالی عمل میکند و هم استایلهای بسیار زیبایی دارد. بنابراین این گفته الگانت تمز در رابطه با این افزونه کاملا صحت داشته و ریشه در واقعیات پیاده سازی این افزونه دارد.

افزونه Monarch میتواند باعث افزایش share مطالب شما در شبکه های اجتماعی شود. اشتراک گذاری مطالب با استفاده از این افزونه بسیار آسان بوده و طراحی زیبای آن موجب جلب توجه کاربران خواهد شد. این افزونه از بیش از 30 شبکه اجتماعی متنوع پشتیبانی میکند و شما میتوانید هر یک را که مایلید انتخاب کرده و در اختیار بازدیدکنندگانتان قرار دهید.

طرح های مختلف دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی وردپرس

با استفاده از افزونه مونارک میتوانید دکمه های اشتراک گذاری را در قسمت های مختلف سایت به نمایش بگذارید. مثلا میتوانید آنها را به صورت شناور در کنار سایت، بالا و پایین محتوا، روی تصاویر و ویدئوها، پاپ آپ اتوماتیک و Flyin اتوماتیک به نمایش بگذارید.

این افزونه تنظیمات متعددی را برای پاپ آپ ها و Fly-in ها میپذیرد. مثلا میتوانید تعیین کنید که این پنجره ها پس از زمانی خاص، رسیدن به زیرنوشته ها، بعد از درج نظر، پس از مقدار مشخصی اسکرول، پس از خرید یا پس از بدون فعالیت ماندن کاربر به اون نمایش داده شوند.

Monarch با کدهای کوتاه و امکان استفاده از ابزارک ها نیز مجهز است که قراردهی دکمه های شبکه های اجتماعی در موقعیت های خاص را در قالب هایی همچون Divi که از دیگر محصولات elegant themes میباشد، بسیار آسان میکند. این افزونه به امکانات طراحی گسترده ای هم مجهز است که به شما اجازه میدهد دقیقا طراحی را برای سایت خود برگزینید که به طور کامل با دیزاین سایت شما مطابقت داشته باشد.

دکمه های شبکه های اجتماعی طراحی شده با Monarch میتوانند سه شکل کلی متنوع (دایره ای، دور گرد و چهارگوش) افکت های شناوری متنوع و سایر تنظیمات طراحی را بپذیرند. جهت و موقعیت قرارگیری آیکن های شبکه های اجتماعی نیز در این دکمه ها قابل سفارشی سازی است.جالب است بدانید که علاوه بر استفاده از رنگ پیشفرض شبکه اجتماعی مورد نظر برای دکمه ها، شما حتی میتوانید رنگ های دلخواه خود را برای هر دکمه مشخص کنید و از رنگ های سفارشی خود برای دکمه ها بهره بگیرید.

نمایش دکمه های شبکه های اجتماعی به صورت ریسپانسیو

طراحی و پیاده سازی این افزونه به نحوی انجام شده که دکمه های نمایش داده شده با آن، به طور کامل واکنش گرا بوده و در دیوایسهای دارای صفحه نمایش کوچک مانند موبایل ها، بدون مشکل و به زیبایی به نمایش در خواهند آمد. همچنین این افزونه تعداد شیر ها و فالو ها را کش میکند و بارگذاری را در تمام بخش های سایت با حداکثر بهینه سازی انجام میدهد تا همه چیز به سرعت اجرا شده و بار زیادی روی سایت شما قرار نگیرد. فاصله زمانی آپدیت شمارنده ها در این افزونه، توسط شما قابل تعیین و سفارشی سازی است.

پنل مدیریت افزونه monarch

افزونه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی Monarch به یک داشبورد گسترده نیز مجهز شده است. استفاده از این داشبورد بسیار آسان بوده و شما میتوانید تمامی موارد مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک روی آن اعمال کنید. کلیه تنظیمات، داده های آماری و سایر موارد مربوط به این افزونه، از طریق این داشبورد مدیریتی در اختیار شما قرار گرفته و توسط شما قابل کنترل هستند.

برخی امکانات افزونه Monarch برای وردپرس :

  • طراحی بسیار زیبا و امکان مدیریت تنظیمات استایلها
  • امکان تعیین جهت قرارگیری آیکن ها در دکمه های اشتراک گذاری
  • بهره گیری از طراحی ریسپانسیو
  • امکان کش کردن تعداد share و follow جهت افزایش سرعت نمایش
  • طراحی بهینه
  • دارای داشبورد مدیریتی گسترده
  • پشتیبانی از انواع شبکه های اجتماعی
  • امکان نمایش در موقعیت های مختلف در سایت
  • امکان تعیین شروط نمایش برای پاپ آپ ها و فلای این ها
  • پشتیبانی از ناحیه های ابزارک و کدهای کوتاه
  • امکان سفارشی نمای کلی دکمه ها
  • امکان سفارشی سازی افکت شناوری ماوس
  • امکان تغییر رنگ دکمه ها و استفاده از رنگ های سفارشی
  • مجهز به امکان نمایش آمار اشتراک گذاری، لایک و فالو
  • امکان برون ریزی و درون ریزی اطلاعات
  • و امکانات دیگر …
امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!