همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Divi برای وردپرس – قالب چند منظوره شرکتی

قالب Divi را میتوان بدون شک در دسته ی قالب های حیرت انگیز وردپرسی قرار داد. اگر بخواهیم صادق باشیم در حال حاضر قالب های انگشت شماری با چنین انعطاف و امکاناتی در بازار قالب های وردپرس پیدا میشوند. قالب Divi فقط یک قالب وردپرس نیست. دی وی هم یک قالب است و هم یک صفحه ساز تمام عیار دیداری برای وردپرس. قالب Divi از محصولات وبسایت نام آشنای Elegant Themes است. این قالب بر مبنای Divi Builder ساخته شده. با استفاده از دی وی بیلدر یا همان صفحه ساز مخصوص دی وی، شما میتوانید در کوتاه ترین زمان، با یک ویرایشگر کاملا دیداری، به ایجاد انواع بخش های وبسایت حرفه ای خود بپردازید. با این صفحه ساز وردپرس، هیچ چیزی پیچیده نیست و همه چیز در یک چشم بر هم زدن، برای شما آماده است.

با قالب وردپرس Divi شما میتوانید هر نوع سایتی ایجاد کنید. بررسی های کاربران Divi و وبسایت های معتبری مانند Sitepoint گواه همین امر است. Divi محدودیتی در امکانات پیاده سازی ندارد. در واقع هر چیزی که در تصور طراح میگنجد، با قالب Divi قالب پیاده سازی است. این قالب میتواند به طور همزمان پاسخگوی نیازهای گروه وسیعی از کاربران باشد. با قالب Divi از سایت های شخصی، پورتفولیو، رزومه و سایت های شرکتی و تجاری گرفته، تا انواع وبلاگ، فروشگاه های اینترنتی، سایت معرفی اپلیکیشن، سایت تک صفحه و … را میتوان به سادگی راه اندازی کرد.

در ادامه به برخی امکانات ویرایشگر دیداری قالب Divi اشاره میکنیم.

امکان ویرایش درون خط در قالب وردپرس Diviویرایش درون خط

با ویرایشگر بصری دیوی، برای ویرایش یک نوشته در صفحه ی مورد نظر، تنها کافی است در محل مورد نظر کلیک کرده و شروع به تایپ کردن کنید. تمامی ویژگی های نوشته از جمله تنظیمات فونت، رنگ، اندازه، استایل و … همگی از همین طریق و به ساده ترین شکل در اختیار شما هستند.


عرض قالب تغییر در قالب diviتغییر عرض از طریق کشیدن (Drag)

میخواهید طول و عرض یک عنصر را تغییر دهید؟ نیازی به درگیری با اعداد و ویرایش کد ها نخواهید داشت. با صفحه ساز قالب Divi اعمال تغییر در ابعاد یک عنصر به سادگی از طریق درگ کردن بخش مربوطه امکان پذیر است. بنابراین از این پس، طراحی یک سایت نه تنها پیچیده نیست، بلکه لذت بخش هم هست.


ویرایش رابط کاربری قالب diviسفارشی سازی رابط کاربری

Divi به نحوی طراحی شده که تمامی بخش های رابط کاربری آن از طریق تنظیماتی که در اختیار شما قرار میگیرند، قابل سفارشی سازی باشند. صفحه ساز Divi را میتوان اولین صفحه سازی دانست به زیبایی تمام و در نهایت سادگی، چنین امکاناتی را در یک قالب به طور انحصاری در اختیار شما قرار میدهد.


ویرایش لحظه ای و مشاهده ی تغییرات در قالب diviویرایش لحظه ای و مشاهده ی تغییرات

در هر زمان به سادگی میتوانید ردیف ها، ستون ها و محتوای دلخواه خود را به عناصر مورد نظرتان در سایت اضافه کنید. کپی کردن یک عنصر، حذف یا ایجاد نسخه مشابه از آن به سادگی با چند کلیک قابل انجام است. به محض اعمال تغییرات، میتوانید نتیجه ی آن ها را به صورت آنی در سایت خود مشاهده کنید و از تطابق آنها با آنچه مد نظرتان بوده، اطمینان حاصل کنید.


قالب وردپرس واکنشگرا diviواکنشگرا، حتی در زمان ویرایش

نه تنها قالب Divi واکنش گراست، بلکه در زمان ویرایش آن هم شما این امکان را دارید که بین پیش نمایش های مختلف موبایل و تبلت سوئیچ کرده و پیش نمایش سایت را در آن حالت ها نیز مشاهده کنید. بنابراین در زمان ویرایش سایت، شما میتوانید از نمایش مناسب محتوای خود در دیوایس های مختلف، اطمینان حاصل کنید.


درگ اند دراپ - کشیدن و رها کردن - قالب diviبکشید و رها کنید

ساختن صفحات مختلف با صفحه ساز Divi Builder فوق العاده آسان است. برای مرتب کردن آیتم های مختلف در صفحه کافی است از درگ اند دراپ استفاده کنید. بنابراین اصلا نیازی نیست که با کد ها سر و کله بزنید و ساعت ها وقت صرف کنید. همه چیز تحت فرمان شماست. فرمانی که در چند کلیک ساده خلاصه میشود!

امکانات قالب divi واقعا گسترده تر از آن هستند که بخواهیم آنها را در قالب چند خط توضیح دهیم. در واقع اصلا استفاده از کلمه ی قالب برای Divi مناسب نیست. چرا که divi یک صفحه ساز / سایت ساز تمام عیار است که میتواند تا مدتها نیازهای کاربرانش را در زمینه استفاده از قالب های وردپرس براورده کند.

rtl badge

نکته ی مهمی که در رابطه با قالب Divi وجود دارد این است که این قالب به صورت پیشفرض و از طرف سازنده با زبان های راست به چپ rtl سازگار است. از آنجایی که قالب Divi به طور پیشفرض دارای فایل استایل مخصوص زبان های راست به چپ بوده، بنابراین شما میتوانید بی نیاز از صرف هزینه و زمان برای راستچین کردن این قالب، از آن در سایت های فارسی زبان خود نیز بهره برده و از امکانات آن لذت ببرید.

پنل تنظیمات قالب - سفارشی سازی قالب در وردپرس - قالب Diviسفارشی سازی کامل قالب Divi

حتما میدانید که مدتهاست وردپرس، طراحان قالب را به استفاده از پنل سفارشی سازی استاندارد سیستم برای کنترل بخش های مختلف قالب ها تشویق میکند. قالب Divi در این بخش سنگ تمام گذاشته. تمامی بخش های این قالب را میتوانید با استفاده از پنل سفارشی سازی استاندارد قالب ها در وردپرس، به طور کامل کنترل کنید. تمامی تغییرات اعمال شده در این بخش دارای پیش نمایش لحظه ای هستند. همچنین از این جهت که این امکان، از امکانات بومی وردپرس به شمار میرود، استفاده از آن نیز کاملا حس و حال وردپرسی داشته و در واقع کاربران با کمترین دردسر میتوانند، تنظیمات دلخواه خود را در این قسمت پیاده سازی کنند.

سفارشی سازی سربرگ و فوتر قالب divi الگانت تمز

تنظیمات عالی برای طراحی سربرگ و فوتر

با استفاده از امکانات متعدد قالب Divi شما میتوانید بخش های مختلف قالب را دقیقا مطابق با سلیقه ی خود طراحی کنید. از میان این بخش ها میتوان به دو بخش مهم سربرگ/هدر یا پانوشت/فوتر اشاره کرد. با امکاناتی که در این رابطه برای شما در نظر گرفته شده، شما میتوانید طرح هایی کاملا منحصر به فرد پیاده سازی کنید. در واقع در میان هزاران نفری که در سراسری دنیا از این قالب استفاده میکنند، هر یک میتوانند سایتی کاملا منحصر به فرد داشته باشند که با دیگری کاملا متفاوت است. از تنظیمات این بخش میتوان به امکان استفاده از ناوبری افقی یا عمودی، تنظیم رنگ ها، استفاده از سربرگ شفاف، مخفی کردن سربرگ پیش از اسکرول و انواع استایل های ناوبری اشاره کرد.

پنل تنظیمات قالب دی وی - الگانت تمز - وردپرس

پنل تنظیمات اختصاصی قالب Divi

علاوه بر سفارشی سازی از طریق Theme Customizer قالب divi به پنل تنظیمات اختصاصی خود یا همان epanel نیز مجهز است. اگر قبلا از قالب های الگانت تمز استفاده کرده باشید، حتما با ای پنل آشنایی دارید. با استفاده از این پنل میتوانید بخش های مختلف قالب را به راحتی سفارشی سازی کنید. لوگوی دلخواهتان را بارگذاری کنید. اسکریپت ها و استایلهای دلخواه را به قالب اضافه کنید. و به طور کلی قالبتان را دقیقا مطابق میل خود سفارشی سازی کنید.

نمایش زبانهای راست به چپ - قالب راستچین divi

پشتیبانی از زبان های راست به چپ RTL

همانطور که پیشتر هم در این معرفی به آن اشاره کردیم، قالب Divi به طور پیشفرض راستچین بوده و از زبان های راست به چپ پشتیبانی میکند. در مورد این قالب وردپرسی اشاره به این نکته بسیار مهم است که بر خلاف قالب های دیگر، نه تنها سمت کاربری این قالب به صورت rtl نمایش داده میشود، بلکه تمامی بخش های رابط کاربری Divi Builder نیز قابلیت نمایش در حالت RTL را دارا هستند. بنابراین به عنوان ادمین سایت، برای اولین بار، یک قالب به طور کامل به نیازهای شما نیز توجه کرده و کاری کرده که هم شما و هم کاربر شما، هردو از به کار گیری قالب divi لذت ببرید.

در پایان به شما توصیه میکنیم حتما سری به دموی این قالب بزنید و با امکانات گسترده ی آن آشنا شوید. قالب Divi بدون شک تا مدت ها میتواند در سایتتان شما را همراهی کند. divi محصول الگانت تمز را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.6/5 از 110 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!