همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Mate میت قالب فروشگاهی چندمنظوره شاپیفای

قالب Mate یک راه حل قدرتمند و همه کاره برای فروشگاه آنلاین شما بر پایه شاپیفای است. با توجه به جزئیات، انعطاف پذیری و عملکرد عالی، میت انتخابی نهایی برای راه اندازی تجارت الکترونیکی شما است.

طراحی شده با تفکر خلاق، این قالب اطمینان حاصل می کند که تجربه کاربری روان و لذت بخشی به کاربران شما ارائه شود. طراحی تمیز و خیره کننده آن نگاه مخاطب را به خود جلب می کند در حالی که یک رابط کاربری کاربر پسند را حفظ می کند.

قالب Mate برای هر محصولی که می فروشید آماده است. از تی شرت، لباس و لوازم جانبی مد گرفته تا لوازم الکترونیکی و گجت ها، محصولات ورزشی و فضای باز، روغن، ساعت هوشمند، بازی و سرگرمی و موارد دیگر، این قالب به تمام ویژگی ها و عملکردهای مورد نیاز شما مجهز است.

خواه فروشگاه شما دارای موجودی زیادی با چندین مجموعه باشد یا یک انتخاب کوچکتر و متمرکزتر، همه چیز را میتوانید به راحتی مدیریت کنید. این محصول یک پلتفرم عالی برای نمایش محصولات شما و تعامل موثر با مشتریان شما فراهم می کند.

دانلود قالب Mate میت قالب فروشگاهی چندمنظوره شاپیفای
میت قالب شاپیفای قدرتمند چندمنظوره Multipurpose Shopify Theme

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!