همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Gencio قالب اچ تی ام ال بازاریابی شرکتی

قالب Gencio یک تمپلیت HTML خلاقانه و با طراحی مد روز برای انواع شرکت آژانس ها است. این الگو دارای 10 صفحه اصلی پیش ساخته با کیفیت بالا و بسیاری از صفحات داخلی شگفت انگیز داخلی مانند صفحات معرفی خدمات، صفحات نمونه کار، معرفی تیم، صفحات توصیه نامه مشتریان، طرح بندی های متعدد وبلاگ و غیره است.

این تمپلیت برای هر شرکت و آژانس خلاق، کلیه طراحان، آژانس های دیجیتال، مترجمان آزاد، توسعه دهندگان، خدمات و سایت های تجارت الکترونیک، طراحان وب، توسعه دهندگان، مشاغل متنوع، ارائه خدمات، بازاریابی، ساخت و ساز، وبلاگ، مجله، نمایش نمونه کارها، آتلیه و عکاسی، معماری و حتی معرفی رویداد ها، انتخابی عالی است.

این قالب بسیار قابل تنظیم است و در تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه بسیار جذاب به نظر می رسد. در این قالب بهترین روش های توسعه وب گنجانده شده است که می توانید یک طرح بندی وب سایت عالی بر اساس Bootstrap یا Grid 1320px را با استفاده از آن ایجاد کنید.

دانلود Gencio قالب اچ تی ام ال بازاریابی شرکتی
جنیکو قالب HTML مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال Marketing & Digital Agency HTML Template

امتیاز: 5.0/5 از 1 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!