همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Farmart اسکریپت فروشگاه ساز لاراول

اسکریپت Farmart یک اسکریپت مدرن و انعطاف پذیر جهت راه اندازی بازار اینترنتی چند منظوره بر پایه فریم ورک لاراول است. این اسکریپت برای فروشگاه‌های الکترونیک، محصول ارگانیک، خواربارفروشی اینترنتی، فروشگاه‌های مبلمان، فروشگاه‌های لباس، فروشگاه‌های فناوری پیشرفته و حتی فروشگاه‌های لوازم جانبی، انتخابی مناسب است… با این اسکریپت، می‌توانید بازار مجازی خود را ایجاد کنید و به فروشندگان اجازه دهید درست مانند آمازون، انواتو، eBay در سایت شما فروش داشته باشند…

فارمارت یک اسکریپت تمیز و مدرن برای فروشگاه های آنلاین و پلتفرم های بازار مجازی است. این محصول با طراحی تمیز و بر اساس نیاز و مد روز، فروشگاه آنلاین شما را برای بینندگان چشمگیرتر و جذاب تر می کند. با انتخاب این ابزار میتوانید به افزایش نرخ تبدیل برای خرید سریع محصولات به مشتریان خود کمک کنید.

این اسکریپت طراحی شده بر پایه سیستم شبکه طراحی شده و به همین جهت سایت شما در تمام صفحه ها واضح به نظر می رسد و طراحی بهینه شده آن برای موبایل بر اساس تجربه کاربری بهترین تجربه خرید را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.

دانلود Farmart اسکریپت فروشگاه ساز لاراول
فارمارت اسکریپت PHP فروشگاه ساز تک فروشنده و چند فروشنده بر پایه لاراول Single or Multivendor Laravel eCommerce System

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!