همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب The7 قالب چندمنظوره وردپرس

قالب وردپرس The7 با فروشی بالغ بر 41000 عدد در سایت تم فارست و کسب 5 ستاره بر اساس 4261 رای، از قالب های پر آوازه ی وردپرس به شمار میرود. این قالب که از تولیدات Dream-Theme است، به قول خودشان بالاترین قابلیت سفارشی سازی را در میان قالب های وردپرس موجود در تم فارست داراست. قالب The7 دارای بیش از 630 تنظیم متنوع است که با استفاده از آن کاربران میتوانند از قالبی یکسان، سایت هایی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنند. همچنین کتابخانه طرح های این قالب شامل تعداد زیادی دمو و دیزاین های از پیش آماده است که این قالب را برای راه اندازی هر نوع سایتی کاملا مناسب میکند. همچنین در قالب بخشی با عنوان جادوگر طراحی یا Design Wizard در نظر گرفته شده که میتواند طی کمتر از چند دقیقه و با اعمال تنظیمات دلخواه از طرف شما، به سرعت سایت دلخواهتان را جهت شروع کار آماده سازد.

قالب چند منظوره The7 به طور کامل با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است. بنابراین از طریق این قالب میتوانید به سادگی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده و محصولات خود را به خریداران عرضه کنید. از طرفی یکپارچه سازی این قالب با افزونه های کاربردی وردپرس، فقط به اینجا ختم نمیشود چرا که این قالب با افزونه هایی از قبیل bbPress جهت ایجاد تالار گفتگو، افزونه Easy Digital Downloads جهت راه اندازی سایت دانلود به ازای پرداخت و افزونه هایی از قبیل Gravity Forms، Wp EasyCart و … نیز یکپارچه سازی شده تا دست شما برای راه اندازی انواع سایت ها با انواع مضامین کاملا باز باشد.

افزونه های تجاری برای قالب د سون وردپرس

قالب The7 جهت طراحی و ایجاد صفحات سایت، افزونه Visual Composer را در اختیار کاربران قرار میدهد. همانطور که میدانید با استفاده از ویژوال کامپوزر و با بهره گیری از انواع کامپوننت ها و امکانات موجود در آن، بدون نیاز به دانش فنی بالا و بدون نیاز به کد نویسی، طی تنها چند دقیقه میتوان صفحاتی کاملا زیبا و حرفه ای خلق کرد که اگر قرار بود همان صفحات از طریق کد نویسی ایجاد شوند نیاز به صرف ساعت ها زمان داشتند. بنابراین به کار گیری افزونه ویژوال کامپوزر نیز یکی دیگر از مزایای این قالب به شمار میرود که لذت استفاده از آن را دو چندان میکند.

قالب چند منظوره The7

همچنین در این قالب شاهد وجود انواع پست تایپ از جمله پورتفولیو و آلبوم مدیا هستیم که بوسیله ی آنها میتوانید به سادگی پورتفولیو خود را به سایت خود اضافه کرده و دیگران را با کارهای خود آشنا کنید. همچنین با استفاده از پست تایپ مدیا آلبوم شما این امکان را دارید که آلبوم پرونده های چند رسانه ای خود را به وبسایتتان اضافه کرده و در معرض نمایش قرار دهید. در قالب The7 کد های کوتاه مختلفی نیز برای انجام فعالیت های مختلف در اختیار شما قرار گرفته اند و امکان استفاده از اسلایدشوهای اختصاصی نیز برای شما فراهم شده است.

راه اندزای فروشگاه اینترنتی با قالب The7

یکی از مواردی که این روزها در طراحی قالب ها اهمیت بسیار بالایی پیدا کرده، بهینه بودن آنها از نظر بارگذاری خصوصا در صفحات موبایل و بهینه بودن برای موتور های جستجو است. افراد این روزها هزینه ی بالایی را صرف بهینه کد کدهای سایت خود خصوصا برای بهبود سئو میکنند. خوشبختانه به گفته ی طراحان قالب The7 این قالب به طور پیشفرض mobile-friendly بوده و با استاندارد های سئو سازگاری کامل دارد. همچنین این قالب با اکثر افزونه های معتبر سئوی وردپرس نیز سازگاری کامل دارد تا شما با خیال راحت بتوانید توجه خود را معطوف اصل کارتان کرده و نیازی به توجه به حاشیه ها نداشته باشید.

قالب وردپرس The7 واکنش گرا، Fuild و سازگار با صفحات رتینا است. بنابراین با استفاده از این قالب، سایت شما در تمامی دیوایس ها کاملا با کیفیت به نمایش در آمده و از تمام فضای صفحه به درستی استفاده میکند. در قالب The7 سه حالت مختلف نمایش در نظر گرفته شده که به شما اجازه میدهد وبسایت خود را برای نمایش در صفحات دسکتاپ/لپتاپ، تبلت ها و گوشی های موبایل سفارشی سازی کنید تا همیشه مطمئن باشید کاربران شما در هر دیوایسی، بهترین تجربه ی کاربری را از سایت شما دریافت میکنند.

راه اندازی سایت با ویزارد قالب The7

در زیر به طور مختصر به برخی امکانات قالب The7 اشاره میکنیم :

  • دارای بیش از 630 تنظیم مختلف برای سفارشی سازی قالب
  • کاملا چند منظوره و قابل استفاده برای ایجاد انواع سایت ها
  • سازگار با افزونه ووکامرس جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی
  • سازگار با افزونه bbpress جهت ایجاد تالار گفتگو بر مبنای وردپرس
  • به کار گیری ویژوال کامپوزر جهت طراحی صفحات
  • مجهز به انواع کد های کوتاه (shortcode) برای مقاصد مختلف از جمله ایجاد تصاویر قبل و بعد (مناسب برای نمایش تاثیر روتوش و …)، دعوت به عمل یا Call to action، تیزر، بنر، فرم تماس، بلاگ، آلبوم، پورتفولیو، تیم، نظرات مشتریان، رویال اسلایدر، لوگو ها، لیست، دکمه و …
  • واکنش گرا و سازگار با صفحات رتینا
  • دارای 6 تنظیم مختلف برای هدر سایت
  • دارای 4 تنظیم مختلف برای هدر سایت در موبایل
  • امکان سفارشی سازی سایدبار ها و فوتر سایت
  • دارای انواع پست تایپ از جمله پورتفولیو، نظرات مشتریان، معرفی تیم، لوگو ها، آلبوم تصویر و اسلایدشو
  • مجهز به امکان استفاده از مگا منو
  • بهینه سازی شده برای موتور های جستجو
  • سازگار با اکثر افزونه های استاندارد وردپرس
  • سازگار با WPML جهت ایجاد سایت های چندزبانه
  • بهینه سازی شده جهت بالابردن سرعت بارگذاری
  • ارائه شده به همراه فایل های PSD قالب
  • ارائه شده به همراه پکیج آیکن های متنوع
  • دارای کتابخانه دمو های از پیش آماده شده بسیار متنوع
  • و بسیاری امکانات بی نظیر دیگر …

برای آشنایی کامل با این قالب توصیه میکنیم سری به دموی آن در سایت اصلی تولید کننده بزنید. قالب The7 را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کنید.

امتیاز: 4.6/5 از 38 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!