همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود Echooling قالب آموزشی وردپرس

قالب Echooling یک تم وردپرس جذاب، تمیز، مدرن و منحصر به فرد است که طراحی زیبا و ویژگی های منحصر به فردی را به کاربران ارائه میدهد. این قالب بهترین گزینه برای راه اندازی وب سایت ها و دوره های آموزشی شما خواهد بود.

از طریق این قالب میتوانید انواع سایت های آموزشی مانند برگزاری دوره های آنلاین، سایت دانشگاه، مدرسه، سایت های وبلاگ، سایت آکادمی، سایت مراکز آموزشی، آموزشگاه زبان، تدریس خصوصی، سایت همایش و رویدادها، معرفی مؤسسات و بسیاری موارد دیگر را پیاده سازی کنید. این قالب با کیفیت بالا و امکان پیاده سازی انواع صفحات داخلی شگفت انگیز با کیفیت بالا مانند صفحات دوره، صفحات رویدادها، صفحات معرفی تیم و امکان نمایش طرح بندی های متعدد وبلاگ و غیره است.

این قالب با پشتیبانی از طراحی درگ اند دراپ و بر پایه صفحه ساز المنتور ساخته شده است. با استفاده از این قالب امکان ساخت وب سایت برای هر نوع موسسه آموزشی وجود دارد. این قالب آموزشی از افزونه های آموزش مجازی و همچنین Tutor LMS پشتیبانی می کند.

دانلود Echooling قالب آموزشی وردپرس
ایکولینگ قالب سایت ال ام اس و آموزش مجازی وردپرس Education WordPress Theme

امتیاز: 4.3/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!