همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود AnalyticsGo اسکریپت گوگل آنالیتیکس V4

اسکریپت AnalyticsGo ابزاری برای کارکرد بهینه با گوگل آنالیتکس جهت مدیریت چندین وب سایت در یک پلت فرم است. این ابزار برای شناسایی روندها و الگوهای نحوه تعامل بازدیدکنندگان با وب سایت ها، داده ها از ماتریس های مختلف جمع آوری شده و برای ایجاد گزارش استفاده می شود و در آن نمودارها برای ارائه نمای کلی و ارائه بصری ارائه میشوند. میتوانید با یک نسخه SaaS، برنامه هایی را با استفاده از ورود به سیستم SuperAdmin ایجاد کنید.

با ورود به سیستم در حالت SuperAdmin، امکان پذیرترین و کاربردی ترین برنامه ها را برای مدل کسب و کار خود ایجاد کنید. شما میتوانید قیمت و مدت زمان مناسب را برای طرح ایجاد شده انتخاب کنید. پرداخت ها را با استفاده از درگاه های پرداخت مختلف انجام داده و مدیریت کنید. طرح تعریف شده در صورت عدم تمدید پس از انقضای آن غیرفعال می شود.

این اسکریپت یک داشبورد به خوبی سازماندهی شده و کاربردی به شما ارائه می دهد که نمودارهای هفتگی / ماهانه / سالانه بازدیدکنندگان جدید و بازدیدکنندگان بازگشتی را برای تجزیه و تحلیل سازگاری نشان می دهد. همچنین از کاربران فعال زنده از مکان‌های مختلف و همچنین جلسات دستگاه‌های مورد استفاده همراه با مدت‌زمان جلسه و کلیک‌های روی صفحات فعال را نیز ارائه میدهد.

استفاده از امکانات SaaS در این اسکریپت ممکن است محدود به لایسنس اکستندد باشد که ارائه آن یا هر نوع لایسنس دیگر، در حیطه خدمات مسترکد مارکت نیست.

دانلود AnalyticsGo اسکریپت گوگل آنالیتیکس V4
آنالیتیکس گو اسکریپت آمار گیر و جمع آوری اطلاعات برای گوگل آنالیتیکس ورژن 4 با پشتیبانی مولتی سایت Google Analytics V4 with Multisite

امتیاز: 4.5/5 از 2 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!