همین حالا به جمع 41977 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9409 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت توسعه رابط کاربری فلاتر Prokit پروکیت

همانطور که از نام این محصول مشخص است، Prokit بزرگترین کیت رابط کاربری Flutter است. این کتابخانه نهایی قالب های برنامه Flutter UI است که در این کیت رابط کاربری با کیفیت بالا برای توسعه دهندگان اندروید و توسعه دهندگان iOS ترکیب شده اند. این مجموعه شامل کیت های رابط کاربری برنامه، برنامه های کامل و تم های رابط کاربری است. این کیت فلاتر در حالت تیره و روشن طراحی شده است. کیت Prokit Flutter UI دارای پرطرفدارترین رابط کاربری برنامه بازگشایی با چهره و ادغام بیومتریک است. این ابزار بزرگترین کیت فلوتر برای مشاغلی مانند برنامه فروشگاه تجارت الکترونیک، برنامه رزرو اتوبوس و مسافرت، برنامه رزرو هتل، برنامه تحویل و دلیوری مواد غذایی و تحویل غذا، آموزش آنلاین و برنامه یادگیری آنلاین، برنامه کیف پول دیجیتال، برنامه سلامت و باشگاه، پخش فیلم و موارد دیگر عالی است.

این محصول دارای تعداد زیادی ویجت آماده برای استفاده مانند انتقال مقیاس و دکمه های عمل شناور است. عناصر و سبک های کیت UI Prokit Flutter را بر اساس دستورالعمل های طراحی متریال ساخته شده. با کد تمیز و پایه کد تکی، مجموعه ای از کیت رابط کاربری برنامه کاربردی و تم های رابط کاربری، به راحتی به عنوان یک راه حل مستقل شماست.

با سفارشی کردن این محصول میتوانید صفحه های مختلف را به سرعت طراحی کنید. با دریافت این کیت رابط کاربری ترکیبی هر کیت برنامه رابط کاربری، متن یا تصویر را ترکیب و ویرایش کنید، با بهره گیری از این برنامه‌ها و تم‌های کامل از پیش طراحی شده و آماده استفاده، در زمان خود به شکل چشمگیری صرفه‌جویی کنید و فقط برنامه خود را راه‌اندازی کنید. پروکیت همه چیزهایی را که برای گردش کار سریعتر و نتایج بهتر نیاز دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دانلود کیت رابط کاربری فلاتر Prokit
پروکیت طرح رابط کاربری اپلیکیشن Biggest Flutter UI Kit

امتیاز: 4.7/5 از 17 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!