همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت رابط کاربری فلاتر FlutKit

فلات کیت یک کیت رابط کاربری چندمنظوره قدرتمند، ساخته شده بر پایه Flutter است. فلاتر یک SDK اپن سورس است که توسط گوگل ساخته شده و برای توسعه و طراحی اپلیکیشن های اندروید و ios مورد استفاده قرار میگیرد.

فلاتکیت توسعه و ساخت انواع اپلیکیشن های موبایل حرفه ای را برای توسعه دهندگان بسیار آسان کرده و دردسر طراحی رابط کاربری و ارائه تجربه کاربری خوب را از میان وظایف آنها حذف میکند. این محصول را میتوان با انواع پروژه های اپلیکیشن فلاتر یکپارچه سازی کرده و جهت تولید انواع اپلیکیشن موبایل از آن بهره گرفت.

FlutKit شامل حدود 100 ابزارک آماده، بیش از 350 اسکرین برای مصارف گوناگون، بیش از ده برگه نمونه اپلیکیشن بوده و همچنین از حالت های تیره و روشن پشتیبانی میکند. از این محصول میتوان در تولید انواع اپلیکیشن از جمله اپلیکیشن هتلداری، اپلیکیشن های فروشگاهی، ارائه محصولات و سرویس های مرتبط با غذا، ارائه سرویس های تعمیرات، اپلیکیشن های خبری، آموزشی، سلامت، شبکه اجتماعی، رویداد، گفتگو و موزیک بهره گرفت.

دانلود کیت رابط کاربری فلاتر FlutKit
فلات کیت مجموعه عناصر رابط کاربری و یو آی بر پایه فلاتر برای ساخت انواع اپلکیشن Flutter UI Kit

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!