همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کیت رابط کاربری فرود Vulk

قالب Vulk یک کیت رابط کاربری و سیستم طراحی صفحه فرود Vue 3 با امکانات کامل است. والک با استفاده از Vue 3 Composition API جدید نوشته شده. این محصول صفحات آماده برای شروع ساخت و راه اندازی پروژه شما را بدون دردسر و به همراه مجموعه ای از عناصر اضافی را فراهم می کند که به شما در ایجاد صفحات جدید برای نیازهای خاص کمک خواهد کرد. همه چیزهایی که برای شروع نیاز دارید در این محصول وجود دارد، ویژگی‌ها، محتوا، CTA، قیمت‌گذاری، فرم‌ها، طرح‌بندی‌ها، عناصر، کامپوننت ها و موارد دیگر.

این قالب بر پایه Vite طراحی شده است. وایت یک ابزار ساخت و توسعه وب است که کد شما را از طریق وارد کردن ماژول ES بومی در طول توسعه ارائه می‌کند و آن را با Rollup برای تولید همراه می‌کند. وایت دارای امکان راه‌اندازی سریع سرور، تعویض فوری ماژول (HMR) و کامپایل واقعی بر اساس تقاضا است.

اگر می خواهید چیزیی متفاوت از طرح ها و کدهای بوت استرپ را امتحان کنید، این محصول، یک جایگزین عالی است. Bulma یک فریمورک CSS سبک وزن و با کاربری آسان بر اساس Flexbox است. شبکه موبایل فرست ثابت کرده است که بسیار انعطاف پذیر و مناسب برای دستگاه های تلفن همراه است. علاوه بر این، شما بسیاری از اصلاح‌کننده‌ها و میکس‌های واکنش‌گرا به صورت بومی را نیز در این محصول در دسترس دارید. والک با استفاده از متغیرهای بومی CSS از Bulma CSS vars استفاده می کند.

دانلود کیت رابط کاربری فرود Vulk
والک کیت UI قالب صفحه فرود و لندینگ پیج Multipurpose Vue 3 SSR SaaS Landing Pages UI Kit

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!