همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود کامپوننت Laravel Comments

Laravel Comments یک کامپوننت کاربردی Livewire برای مرتبط کردن نظرات با مدل های اسکریپت لاراول شما است. این ابزار شامل یک مؤلفه لایو وایر است که به شما امکان می دهد در کمترین زمان ممکن به هر برنامه لاراولی امکان نظردهی اضافه کنید بدون اینکه به ابزارهای شخص ثالث نیازی داشته باشید.

گاهی شما فقط می خواهید به جای تایپ یک نظر کامل، فقط یک امتیاز یا Thumps Up بدهید این امر با لاراول کامنتس میسر است. نظرات لاراول با مجموعه ای از واکنش های ایموجی ارائه می شود و شما هرگز چیزی را از دست نخواهید داد! نظرات لاراول می توانند هر زمان که بحثی اتفاقی می افتد، اعلان های ایمیلی برای شما ارسال کنند و شما میتوانید همه چیز یا فقط موضوعاتی را که در آن شرکت می کنید دنبال کنید.

نظرات را می توان به صورت Markdown وارد کرد. یا اینکه می توانید از ویرایشگر CodeMirror با یک نوار ابزار جمع و جور استفاده کنید. وقتی قطعات کد را وارد می‌کنید، آن‌ها را برجسته میشوند. در پشت صحنه از Shiki استفاده می شود که بیش از 100 زبان را پشتیبانی می کند.

برای جلوگیری از نمایش نظرات ناخواسته و اسپم، می‌توانید جریان تأیید اختیاری را فعال کنید. در این حالت ادمین ها از ارسال دیدگاه مطلع خواهند شد و همچنین می توانند نظرات را به صورت آنلاین تأیید کنند. با استفاده از کد، کنترل دقیقی بر روی اینکه کدام نظرات باید تأیید شوند، در اختیار دارید.

این مؤلفه Livewire بر اساس یک بسته headless ساخته شده است که شما نیز به آن دسترسی خواهید داشت. این بسته اصلی شامل تمام مدل‌ها، اعلان‌ها و منطق است که می‌تواند به عنوان پایه‌ای برای یک رابط کاربری ساخته شده بر روی هر فناوری فرانت‌اندی که دوست دارید استفاده شود.

دانلود کامپوننت Laravel Comments
لاراول کامنتس ابزار مدیریت دیدگاه ها و نظرات بر پایه لایو وایر لاراول

امتیاز: 4.9/5 از 7 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!