همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود پنل مدیریتی لاراول Laravel Nova

لاراول نوا داشبورد مدیریت فریم ورک لاراول میباشد. این پنل به شما اجازه میدهد که تمام بخش های داشبورد خود را از طریق کد نویسی PHP کنترل کنید. تنظیمات شما نیازی به ذخیره در دیتابیس نخواهند داشت و همین مسئله راه اندازی این داشبورد را به شکل چشمگیری آسان خواهد کرد. این پنل مدیریتی را میتوانید به سرعت به پروژه لاراول خود اضافه کنید بدون اینکه نیازی به تغییر مدل های Eloquent داشته باشید.

این داشبورد با ترکیب Laravel و Vue js ساخته شده و علاوه بر بهبود تجربه کاربری و افزایش کیفیت فنی محصول، به شما اجازه طراحی کامپوننت های سفارشی را نیز خواهند داد. از امکانات متعدد این محصول میتوان به مواردی از جمله مدیریت ریسورس ها، رابط کاربری کامل CRUD، امکان صف بندی و queue اکشن ها، پشتیبانی از فیلتر های سفارشی، امکانات اعتبارسنجی، پشتیبانی از فیلد های سفارشی و یکپارچه سازی با جستجوی Scout اشاره کرد.

دانلود پنل مدیریتی لاراول Laravel Nova
لاراول نووا پنل مدیریتی برای فریم ورک لاراول ساخته شده توسط طراحان لاراول

امتیاز: 4.7/5 از 29 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!