همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود مجموعه قالب صفحه فرود Lintense

قالب Lintense یک الگوی صفحه فرود همه کاره دارای ویژگی های غنی است که توسط گروهی نام آشنای Zemez طراحی شده است. این محصول شامل ده ها صفحه فرود منحصر به فرد و با طراحی خیره کننده است. لینتنس عملکرد عالی و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) را تضمین می کند. با این طرح صفحه فرود همه کاره، انواع صفحات سایت شما کاملاً ریسپانسیو و بر اساس HTML5 و Bootstrap بنا خواهند شد.

این مجموعه صفحه فرود همه کاره شامل امکان طراحی صفحات از طریق Novi Builder است که یک راه حل مدرن است که به هر کسی اجازه می دهد وب سایت خود را بدون داشتن دانشی از توسعه وب راه اندازی کند.

از این قالب میتوانید برای راه اندازی صفحات فرود از قبیل سایت های شرکتی، آژانس های سئو، معرفی محصولات به صورت تک صفحه، اپلیکیشن موبایل، انواع تبلیغات، معرفی دوره های آنلاین، کتاب الکترونیکی، خدمات میزبانی وب، صفحات شخصی، آگهی های استخدام، امور خیریه، خدمات تعمیرات و کلیه صفحات فرود برای انواع وبسایت ها استفاده نمود.

دانلود مجموعه قالب صفحه فرود Lintense
لینتنس مجموعه لندینگ و قالب اچ تی ام ال صفحه فرود چند منظوره All-in-one Landing Page Template

امتیاز: 4.8/5 از 6 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!