همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول سفارشی سازی محصولات پرستاشاپ Product options bundles

این محصول یک ماژول شگفت انگیز برای افزودن گزینه های (رایگان یا پولی) به محصولات شماست. با این ابزار به مشتریان خود اجازه دهید تا محصولات شما را سفارشی کنند و بسته های قابل تنظیم ایجاد کنند.

این ماژول به شما این امکان را می دهد که فیلدهای شخصی سازی محصول را به صورت انبوه ایجاد نموده و آنها را به چندین محصول و حتی چندین دسته در فروشگاه خود اختصاص دهید.
با بهره گیری از این ماژول پرستاشاپ، شما میتوانید فیلد های متنوع (متن، انتخاب، تصویر، رنگ، لوازم جانبی …) را انتخاب کنید، چندین مقدار از پیش تعریف شده به آنها اختصاص بدهید و همچنین هزینه اضافی را نیز برای انها تعریف کنید.

سپس قادر خواهید بود بدون نیاز به مرور ویژگی‌ها، فقط موجودی محصول را برای سفارشی‌سازی مدیریت کنید. قیمت به طور خودکار بر اساس سفارشی سازی انجام شده توسط مشتری شما محاسبه خواهد شد و علاوه بر این، به مشتریان خود اجازه می دهید تا محصول خود را به صورت بصری پیکربندی کنند! علاوه بر این شما میتوانید ترکیب بسته های تولید شده را طبق قوانینی که شما تعیین کرده اید به مشتریان خود پیشنهاد دهید!

دانلود ماژول سفارشی سازی محصولات پرستاشاپ Product options bundles
ماژول ساخت باندل و فراهم کردن امکان سفارشی سازی محصولات از طرف مشتریان در پرستاشاپ Product options, bundles and customization Module

امتیاز: 4.4/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!