همین حالا به جمع 43011 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9512 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود ماژول Delivery Dates Wizard Pro برای پرستاشاپ

با استفاده از افزونه Delivery Dates Wizard Pro برای پرستاشاپ به مشتریان فروشگاه خود اجازه بدهید تاریخ و زمان تحویل سفارش خود را در حین پرداخت انتخاب کنند. با استفاده از این افزونه میتوانید زمانبندی های ارسال تحویل پیچیده، از جمله تحویل در همان روز، زمان‌های قطع ارائه خدمات و محدودیت بر اساس فاصله ایجاد نموده و برنامه تحویل خود را برای هر حامل / پیک و روز به صورت جداگانه سفارشی کنید.

شما میتوانید به مشتریان خود اجازه دهید به راحتی تاریخ و زمان تحویل را در مرحله تسویه حساب برای تحویل سفارش خود انتخاب نمایند همچنین تاریخ و زمان تحویل را سفارشی کنید که می تواند بر اساس حامل سفاش یا روزها به صورت جداگانه انتخاب شود

از طریق این محصول همچنین میتوانید برنامه های پیچیده تاریخ تحویل را با ویژگی هایی مدیریت کنید که به شما امکان می دهد تاریخ های مسدود شده، زمان های قطع ارائه خدمات، زمان آماده سازی سفارش، حجم سفارش و تاریخ های تحویل را بر اساس محصولات خاص سفارشی کنید.

برنامه‌های تحویل ساده‌ای مانند تحویل همان روز یا تحویل روز بعد را در برنامه‌های بسیار پیچیده‌تر ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما میتوانند دقیقاً اطلاع داشته باشند سفارششان چه زمانی به دست آنها می‌رسد. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از Open Street Maps یا Google Maps API تحویل را بر اساس شعاع مسافت محدود کنید.

دانلود ماژول Delivery Dates Wizard Pro برای پرستاشاپ
دلیوری دیتس ویزارد پرو افزونه تنظیم و انتخاب بازه های زمانی دلیوری و حمل و نقل سفارشات برای فروشگاه ساز پرستاشاپ

امتیاز: 4.6/5 از 5 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!