همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب WorkScout برای وردپرس

قالب WorkScout یک راه حل همه کاره وردپرس برای استخدام کنندگان، آژانس های کاریابی و هر نوع دفتر کاریابی است که فکرش را بکنید. ابزاری قدرتمند که امکان ساخت یک وب سایت حرفه ای را در چند دقیقه فراهم می کند. تمام ویژگی ها و افزودنی های لازم در این محصول گنجانده شده است!
ورک اسکاوت یک قالب کاملاً کاربردی برای وردپرس است که با افزونه محبوب وردپرس WP Job Manager توسعه یافته است.

این محصول برای سازگاری کامل با مدیریت رزومه طراحی شده است، به کاربران خود اجازه دهید تا رزومه خود را ثبت نام کرده و آپلود کنند، یا رزومه خود را با استفاده از فرم ارسال رزومه از پیش تعریف شده  تکمیل کنند. همه اینها به طور یکپارچه یکپارچه شده و از طریق مدیر وردپرس شما مدیریت می شود.

به عنوان یک استخدام کننده، شما اغلب به یک راه سریع برای مدیریت لیست های خود نیاز دارید. با افزونه بوکمارک ها، می‌توانید از سیستم نشانک‌گذاری استفاده کامل ببرید. یادداشت هایی را به آن نشانک ها اضافه کنید و دیگر مسیر را گم نکنید. به عنوان یک جویای کار، می توانید بوک مارک ها را به مشاغل اضافه کنید و به عنوان یک کارفرما، می توانید نشانک ها را به رزومه نامزدها اضافه کنید.

دانلود قالب WorkScout برای وردپرس
ورک اسکات قالب کاریابی و استخدام وردپرس Job Board WordPress Theme

امتیاز: 4.7/5 از 10 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!