همین حالا به جمع 42187 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9425 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Warehouse برای پرستاشاپ

با دارا بودن نزدیک به 7000 نسخه فروش در سایت تم فارست، قالب Warehouse برای پرستاشاپ از قالب های فوق العاده محبوب و در واقع یکی از پرفروش ترین قالبهای پرستاشاپ به شما میرود. قالب Warehouse علاوه بر رسیدن به رکورد فروش چشمگیر، توانسته ی رتبه ی بسیار عالی 4.82 از 5 ستاره را نیز از بین آراء کاربرانش از آن خود کند. در واقع با ترکیب این تعداد فروش و این امتیاز، میتوان به سرعت نتیجه گرفت که قالب Warehouse هم از لحاظ طراحی بسیار سرآمد بوده و هم از لحاظ پیاده سازی و کاربردی بودن، حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

قالب Warehouse از ماژولهای پیشرفته زیادی مانند تصاویر با افکت Rollover، سبد خرید حرفه ای، اسلایدرها، تکمیل خودکار، دیالوگها و … بهره میگیرد. این قالب از لحاظ سئو بهینه بوده و با انواع مرورگرها نیز سازگار است. طراحی قالب Warehouse بر مبنای فریم ورک Bootstrap صورت گرفته و این قالب به خوبی با پرستاشاپ سازگار است.

پنل مدیریتی قالب Warehouse برای پرستاشاپ

یکی از مواردی که در همان ابتدای کار نظر کاربر را به خود جلب میکند، ویرایشگر حرفه ای این قالب پرستاشاپ است. در قالب Warehouse یک پنل مدیریتی / ویرایشگر قالب حرفه ای در اختیار شما قرار گرفته که به شما اجازه ی ایجاد نامحدود طرح های متنوع را میدهد. شما میتوانید انواع ویژگی های قالب را به طور کامل کنترل کرده و فروشگاه اینترنتی خود را دقیقا بر اساس تصمیم و نیاز خود سفارشی کنید. در این پنل بخش های مختلفی از جمله رنگ ها، فونت های قالب، تصاویر پس زمینه، دکمه ها، اندازه شبکه ها و … همه و همه به سادگی قابل ویرایش هستند.

طرح های متعدد قالب Warehouse برای پرستاشاپ

قالب Warehouse برای پرستاشاپ میتواند قالب بندی های متعددی را برای شما به نمایش بگذارد. بنابراین این شما هستید که میتوانید از بین حالت های متنوع این قالب، هرکدام را که بیشتر با نیازهای شما سازگار است برگزینید. به این شکل سایت شما دقیقا همانطور که مدنظر شماست به نمایش در خواهد آمد و این شما هستید که کنترل همه چیز را به دست دارید.

امکان جالب دیگری که در قالب Warehouse برای شما پیشبینی شده، امکان استفاده از Homepage Builder حرفه ای است. با استفاده از این ابزار شما میتوانید صفحه خانگی سایت خود را از طریق رابط کاربری درگ اند دراپ ایجاد کرده و آن را به دلخواه خود به طور کامل سفارشی کنید. این ابزار یکی از ابزارهایی است که اگر یک بار از آن بهره بگیرید، دیگر امکان ندارد که بتوانید از داشتن و استفاده از آن به این سادگی ها عبور کنید. چرا که ساختن صفحه ی اصلی فروشگاه اینترنتی شما با استفاده از این صفحه ساز، بسیار آسان و دلنشین خواهد شد.

قالب ریسپانسیو Warehouse برای پرستاشاپ

همانطور که پیشتر هم اشاره کردیم، قالب Warehouse برای پرستاشاپ، به صورت ریسپانسیو و سازگار با صفحات موبایل طراحی شده است. به جهت ریسپانسیو بودن قالب Warehouse، این قالب روی انواع دیوایسها از موبایل و تبلت گرفته تا لپ تاپ و کامپیوتر های دسکتاپ، دارای هر اندازه صفحه نمایشی که باشند، به خوبی به نمایش گذاشته میشود. از طرفی هم به علت اینکه طراحی قالب با در نظر داشتن دستگاه های لمسی صورت گرفته، استفاده از این قالب در موبایل نیز بسیار آسان و دلنشین خواهد بود.

به همراه قالب Warehouse امکان استفاده از اسلایدر نام آشنای روولوشن اسلایدر نیز برای شما فراهم میشود تا بتوانید اسلایدشوهایی خیره کننده ایجاد کرده و با قرار دادن آنها در سایتتان، مشتریانتان را بیش از پیش مجذوب محصولات خود کنید. در این قالب همچنین امکان استفاده از بلاگ نیز برای شما فراهم شده تا بتوانید نوشته های دلخواهتان را در بخش بلاگ فروشگاهتان درج کرده و در اختیار مخاطبین قرار دهید.

rtl badge

قالب Warehouse به خوبی از زبان های راست به چپ RTL پشتیبانی میکند. بنابراین شما میتوانید به راحتی از این قالب در زبان فارسی نیز بهره بگیرید. چرا که قالب Warehouse بدون صرف هزینه یا زمان اضافی به صورت پیشفرض امکان نمایش به صورت راستچین را دارا بوده و عناصر آن در حالت راست به چپ در محل مناسب قرار خواهند گرفت. این قالب همچنین از امکاناتی مانند امکان چند فروشگاهی، چند واحد ارز و چندزبانه نیز پشتیبانی میکند.

برخی دیگر از امکانات قالب Warehouse برای پرستاشاپ عبارتند از :

  • پشتیبانی از Google Rich Snippets
  • دارای صفحه تماس با ما سفارشی
  • دارای شمارش معکوس برای قیمت ویژه
  • بهینه سازی شده برای سرعت بارگذاری و مجهز به افکت Lazy Load
  • امکان افزودن تب های اضافی و ویدئو به محصولات
  • دارای امکان تکمیل خودکار در بخش جستجو
  • دارای امکان مشاهده سریع
  • دارای ماژولهای متعددی پریمیوم
  • استفاده آسان
  • مجهز به امکانات گسترده
  • امکان سفارشی سازی آسان
  • و بسیاری امکانات دیگر …

برای آشنایی بیشتر با این قالب میتوانید سری به دموی آن در سایت رسمی اش بزنید. قالب Warehouse را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.8/5 از 20 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!