همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Vue Nuxt.js فروشگاهی Bolster

بولستر قالب مدرن ویو نکست جی اس فروشگاهی جهت راه اندازی انواع سایت های فروش اینترنتی آنلاین است. این قالب برای اشخاص، شرکت ها و توسعه دهندگان انتخابی عالی و مناسب میباشد. با استفاده از این قالب میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را با آخرین تکنولوژی روز راه اندازی کرده و گسترش دهید. این قالب با بهره گیری از Vuejs و Nuxtjs طراحی شده و شامل Vuex, ES6plus و فریم ورک بوت استرپ میباشد.

این قالب با در نظر گرفتن نیازهای توسعه دهندگان به صورت developer friendly طراحی شده و قالبی سریع و سبک میباشد. در این قالب از استاندارد های W3 پیروی شده است. بخش های مختلف این قالب قابلیت سفارشی سازی کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد. از امکانات و ویژگی های متعدد این قالب میتوان به مواردی همچون وجود طرح بندی های متنوع، سازگاری با نمایشگر های رتینا، طراحی کاملا ریسپانسیو، افکت های انتقال نرم، سازگاری با استاندارد های موتورهای جستجو و طراحی با در نظر گرفتن سئو، سفارشی سازی آسان و سرعت بالا اشاره کرد.

دانلود قالب Vue Nuxt.js فروشگاهی Bolster
بولستر قالب فروشگاهی ویو نوکست جی اس Vue Nuxt.js eCommerce Template

امتیاز: 4.6/5 از 8 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!