همین حالا به جمع 42612 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9461 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Payee Shop برای اپن کارت

قالب Payee Shop قالب چندمنظوره ریسپانسیو اپن کارت است. این قالب به شکلی ویژه برای راه اندازی فروشگاه های حرفه ای لوازم الکترونیکی ساخته شده ولی از آن میتوانید در راه اندازی انواع فروشگاه های اینترنتی دیگر نیز استفاده کنید.

برای استفاده از این قالب نیازی به کدنویسی ندارید و میتوانید به آسانی صفحه اصلی فروشگاه خود را دقیقا مطابق میل و سلیقه خود راه اندازی کنید. این قالب بیش از 100 تنظیم و انتخاب گوناگون را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید سایتتان را دقیقا مطابق نیاز خود تنظیم نمایید. قالب پایی شاپ از بارگیری تاخیری و owl carouse پشتیبانی میکند. در آن میتوانید از انواع پست تایپ از جمله توصیه نامه و برند ها استفاده کنید.

از دیگر امکانات این قالب میتوان به مواردی همچون پشتیبانی از حالت راست به چپ یا RTL، سیستم شبکه هوشمند و طراحی ریسپانسیو، پشتیبانی از منوی چسبنده، پشتیبانی از منوی افقی و عمودی، امکان تغییر تنظیمات فوتر، پشتیبانی از سبد خرید، لیست آرزو و مقایسه ایجکسی، سازگاری با انواع مرورگرها، پشتیبانی از آیکن های فونت آوسام و امکان جستجو بر اساس دسته اشاره کرد.

قالب فروشگاهی چند منظوره اپن کارت OpenCart Multi-Purpose Responsive Theme

امتیاز: 4.0/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!