همین حالا به جمع 42411 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9459 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب Newspaper – قالب RTL مجله ای وردپرس

قالب newspaper از قالب های پنج ستاره ی سایت تم فارست و محصول تیم tagDiv است. از این قالب در واقع میتوان با عنوان یکی از پر فروش ترین قالب های مجله خبری وردپرس در سایت تم فارست یاد کرد. مشتریان رضایتمند این قالب و سایت های قدرتمندی که یکی پس از دیگری با این قالب جان گرفته اند، خود گواه امکانات، انعطاف پذیری و قدرت قالب وردپرس Newspaper هستند.
برای یک سایت مجله ای یا سایت خبری و یا هر نوع موضوع دیگری که به طور پیوسته با درج تعداد زیادی نوشته های متنوع سر و کار داشته باشد، این قالب یک انتخاب کاملا مناسب است. از این قالب به سادگی میتوان برای سایت های تفریحی، سایت های نقد و بررسی و کلیه ی موضوعات مشابه هم استفاده کرد.

قالب نیوزپیپر یا همان روزنامه، به خوبی از امکانات نمایش ویدئو پشتیبانی میکند و به شما اجازه میدهد ویدئوهای مختلفی را از یوتوب نیز در سایتتان به نمایش بگذارید. همچنین این قالب به سیستم رتبه دهی نیز مجهز میباشد که دقیقا بخاطر همین امکان جالب میتوان از آن در سایت های مخصوص نقد و بررسی به خوبی بهره گرفت. این قالب وردپرس قدرتمند با افزونه هایی همچون BuddyPress و bbPress نیز سازگار شده تا شما بتوانید در سایت خود یک شبکه ی اجتماعی و یا یک تالارگفتگو (فروم) قدرتمند راه اندازی کرده و تعداد مخاطبین خود را از همین طریق به شکل چمشگیری افزایش دهید.

میخواهید در وبسایت خود بخش فروشگاهی داشته باشید؟ ایده ی بسیار خوبی است … چرا از سایت خود کسب درآمد نکنید؟ خوشبختانه در صورتی که قالب وردپرس Newspaper را برای سایتتان انتخاب کنید، با توجه به سازگاری این قالب با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس، قادر خواهید بود در یک چشم به هم زدن، فروشگاه اینترنتی دلخواهتان را نیز راه اندازی کنید.

واکنش گرایی پاسخگویی ریسپانسیو بودن قالب مجله خبری وردپرس نیوزپیپر

نکته ی مهم در رابطه با این قالب مجله خبری وردپرس این است که این قالب از لحاظ سئو بهینه شده است تا مطالب شما بتوانند به شکل بهتری مورد توجه موتور های جستجو قرار بگیرند و شما فرصت رشد بیشتری داشته باشید. بنابراین شما میتوانید روی اصول کار تمرکز کنید و مطمئن باشید که پایه های سایتتان به شکلی محکم بنا شده اند. همچنین در مورد قالب نیوزپیپر باید به این نکته توجه داشت که علاوه بر بهینه بودن برای موتور های جستجو، این قالب از نظر سرعت اجرا نیز بهینه شده تا سرعت بارگذاری مطلوبی داشته باشد. علاوه بر این، ریسپانسیو بودن این قالب باعث میشود که کاربران شما در دیوایس های مختلف، تجربه ی کاربری لذت بخش و مناسبی از مرور سایت شما و خواندن مطالبتان داشته باشند. همچنین این قالب به صورت انحصاری به یک قالب مخصوص موبایل (mobile theme) مجهز است که تجربه ی کاربری را در هنگام استفاده از این قالب در صفحات موبایل، بسیار لذت بخش میکند.

تنوع و امکانات گسترده قالب وردپرس newspaper

قالب Newspaper که در ورژن 7 به بعد آن با نام Newspaper 7 شناخته میشود مجهز به یک پنل مدیریتی منحصر به فرد و فوق العاده قدرتمند است. از طریق این پنل مدیریتی شما میتوانید به سادگی شکل و شمایل دلخواهتان را به سایتتان هدیه کنید و تمامی زوایای آن را مطابق میل خود کاملا سفارشی سازی کنید. در این پنل دنیایی از تنظیمات در اختیار شماست. کافی است آستین هایتان را بالا زده و مشغول کار شوید تا طی زمانی کوتاه،با این تنظیمات مثل یک جادو، سایتتان را از این رو به آن رو کنید. قالب نیوزپیپر دارای دو حالت روشن و تیره نیز هست که با توجه به سلیقه تان میتوانید هر یک را که بیشتر میپسندید مورد استفاده قرار دهید.

این قالب مجله وردپرس به ابزارک های متنوع و جالبی مجهز است که از میان آنها میتوان به ابزارک هواشناسی، ابزارک تبدیل ارز ها، ابزارک اینستاگرام، ابزارک شمارشگر اعضای شبکه های اجتماعی، ابزارک دسته های محبوب، ابزارک باکس نویسنده و ابزارک تبلیغات اشاره کرد.

در گوشه گوشه ی این قالب امکانات بسیار جالبی مشاهده میشود که لذت کار با آن را خصوصا برای مدیر سایت دو چندان میکند. این قالب به امکان استفاده از بلاک های هوشمند، سایدبار های هوشمند، استایلهای متنوع فوتر، استایلهای متنوع سربرگ، نوار اخبار، امکان استفاده از Lazy Load، لایت باکس سفارشی، منو های چسبنده، امکان ترجمه از طریق کنترل پنل، استفاده از ویژوال کامپوزر برای ایجاد صفحات و … نیز مجهز است.

قالب روزنامه برای وردپرس

شما میتوانید پس زمینه های سایتتان را به دلخواه خود سفارشی کنید و حتی به کاربرانتان امکان بوکمارک کردن سایتتان و قرار دادن آیکن آن در هوم اسکرین آیفونشان را نیز بدهید! همچنین میتوانید بجای نمایش تمامی نوشته های محبوب به کاربرانتان (که خدا میداند به این شکل سالی 1 بار هم تغییر نمیکند!) فقط نوشته های محبوب 7 روز گذشته را برایشان به نمایش بگذارید تا به خوبی در جریان خبرها قرار گیرند و به این شکل بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا کند.

farsi badge

اگر در سایتتان فروم هم داشته باشید، یا برای ارسال نظر نیاز به عضویت در سایتتان باشد، برای کاربران فرم ورود و ثبت نام نیز به صورت ایجکس فراهم شده تا زیبایی سایت دو چندان شده و کاربران بدون مشکل قادر به استفاده از انواع امکانات سایت باشند. همچنین با مجهز بودن به قالب جستجوی زنده از طریق ایجکس، کاربران میتوانند به صورت لحظه ای و بدون بارگذاری مجددا صفحه، نتایج جستجویشان را مشاهده کرده و نتیجه ای که برایشان مناسب تر است را جهت مشاهده برگزینند.

این قالب به گفته ی طراحش، به طور کامل با افزونه محبوب سئو WordPress SEO by Yoast نیز سازگار است که برای طرفداران این افزونه خبر خوبی است.

قالب وردپرس Newspaper قالبی نیست که بتوان آن را در همین چند خط (؟) توضیح داد. در این معرفی ما سعی کردیم تا حد ممکن به ویژگی های کلیدی این قالب بپردازیم ولی بدون شک بسیاری از امکانات این قالب را از قلم انداخته ایم. به شما توصیه میکنیم برای آشنایی بیشتر با این قالب و مشاهده ی ویژگی ها و امکانات آن از نزدیک، سری به دموی آن در سایت تولید کننده اش بزنید. قالب نیوزپیپر را میتوانید همین حالا از مسترکد مارکت دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید.

امتیاز: 4.5/5 از 15 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
توضیحات تکمیلی

برای استفاده از ترجمه ی فارسی، فایل ترجمه را در فولدر قالب در فولدر translation قرار دهید.

برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!