همین حالا به جمع 42744 کاربر فعال مسترکد مارکت پیوسته و 9482 محصول متنوع را بدون وقفه دانلود کنید. مشترک شوید

دانلود قالب NewsKit نیوزکیت برای جوملا راستچین

قالب NewsKit یک قالب تمیز و کاربری برای سیستم مدیریت محتوای جوملاس. این قالب بهترین انتخاب برای انواع سایت های خبری، مجله، انتشارات و سایت های نقد و بررسی است. نیوزکیت بر رسانه ها، ارتباطات و روندها تمرکز دارد. این تمپلیت دارای ۲ طرح‌بندی مختلف برای داستان‌های ویژه و یک طرح‌بندی مبتنی بر شبکه برای صفحات اصلی است.

این قالب برای انواع مجلات، وبلاگ ها و مخاطبان مناسب است و به نحوی طراحی شده است تا راه حلی سریع و آسان برای افرادی که می خواهند یک پورتال آنلاین با ظاهر حرفه ای در مورد شهر یا جامعه محلی خود ایجاد کنند، ارائه دهد. نیوزکیت یک قالب مدرن و شیک جوملایی است که به شما امکان می دهد مهم ترین یا جدیدترین مطالب خود را به صورت برجسته به مخاطبین ارائه کنید. این قالب بر اساس طراحی ماژولار بوت استرپ و کاملا ریسپانسیو با سازگاری با انواع مرورگرها و دیوایس ها ساخته شده است.

این قالب را می توان با هر زبانی استفاده کرد زیرا به صورت بومی قابل ترجمه بوده و برای نمایش زبان ها به صورت RTL آماده است. این محصول همچنین از استانداردهای صفحه نمایش رتینا برای گرافیک با وضوح بالاتر پشتیبانی می کند. این قالب بر پایه چارچوب Helix3 محصوص JoomShaper توسعه یافته است و از SP Page Builder Pro برای ساخت صفحات استفاده می کند. این قالب با افزونه AcyMailing نیز ادغام شده که یک مزیت بزرگ است. در این قالب 4 رنگ از پیش تعیین شده ارائه میشود اما می توانید طرح های رنگی نامحدودی را با استفاده از گزینه های Helix پیاده سازی کنید و وب سایت مجله موفق خود را در چند ساعت راه اندازی نمایید!

دانلود قالب NewsKit نیوزکیت برای جوملا راستچین
جوم شیپر نیوزکیت قالب خبری و مجله ای حرفه ای جوملا Professional Joomla Template for News and Magazine Sites

امتیاز: 4.8/5 از 4 رای
Please wait...
اطلاعات محصول با توجه به بسته شدن IP ایران از طرف بسیاری از سایت های خارجی (از جمله Themeforest و Codecanyon)، مشاهده دموی محصولات با IP ایرانی میسر نیست، به همین جهت برای مشاهده پیش نمایش محصولات لازم است آی پی خود را تغییر دهید.
برای دانلود این فایل نیاز به اشتراک VIP Plus دارید. جهت دریافت اشتراک روی اینجا کلیک کنید.
دسترسی آسان به این صفحه
توضیحات محصول با بهره گیری از AI تولید شده و در برخی موارد ممکن است تا حدی با اطلاعات سایت رسمی متفاوت باشد.
شاید از اینها هم خوشتان بیاید!